کد خبر : 58343
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 23:52
دسته‌بندی نشده
-

کوبا قهرمان کارائیب شد / صعود ترینیداد و توباگو به پلی‌آف

کوبا قهرمان کارائیب شد / صعود ترینیداد و توباگو به پلی‌آف
با برگزاری دیدارهای آخرین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کارائيب، کوبا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و ترینیداد و توباگو به پلی‌آف صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری دیدارهای آخرین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کارائیب، کوبا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و ترینیداد و توباگو به پلی‌آف صعود کرد. در آخرین روز از بازی‌های جام ملت‌های منطقه کارائیب ابتدا دو تیم ترینیداد و توباگو و گوادلوپ برای تعیین تیم سوم منطقه به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ملی ترینیداد و توباگو توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند و ضمن کسب مقام سومی، جواز صعود به دیدار پلی‌آف و رقابت با تیم سوم آمریکای مرکزی را بدست آورد.

در دیدار فینال نیز کوبا با نتیجه ۵ بر ۰ کوراسائو را در هم کوبید و به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در نخستین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۰۴ برگزار شده بود، ترینیداد و توباگو توانسته بود به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بدین ترتیب از منطقه کارائیب تیم‌های کوبا و کوراسائو به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات کونکاکاف را کسب کردند. تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز به دیدار پلی‌آف صعود کرد.

نتایج آخرین روز:

رده‌بندی:

* ترینیداد و توباگو ۵ – جزیره گوادلوپ ۴

فینال:

* کوبا ۵ – کوراسائو صفر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.