کد خبر : 58384
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 23:00
-

پیروزی چشم بادامی‌ها مقابل گربه سیاه ایران

پیروزی چشم بادامی‌ها مقابل گربه سیاه ایران
در دیگر دیدار آسیایی‌ها، روز گذشته ازبکستان و تاجیکستان در تاشکند رو در روی هم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طی روز گذشته چند بازی دوستانه در سراسر دنیا برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی فوتسال ژاپن توانست ۳ بر ۲ کلمبیا را شکست دهد. در سالن تربیت بدنی ورزشگاه ملی شهر توکو دو تیم ژاپن و کلمبیا برای نخستین بار در تاریخ دو تیم مقابل هم  قرار گرفتند که در پایان تیم ملی ژاپن با دو گل کائورو موریکا (۲۴ و ۳۲) و تک گل توماکی واناتابه در دقیقه ۱۳ توانست میزبان جام جهانی و گربه‌سیاه چند سال اخیر فوتسال ملی ما را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. گل‌های کلمبیا توسط جاناتان تورا در دقیقه ۱ و خومز کاستیلو در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید. این دو تیم شنبه شب نیز بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

در دیگر دیدار آسیایی‌ها، روز گذشته ازبکستان و تاجیکستان در تاشکند رو در روی هم قرار گرفتند. دو تیم در پایان این دیدار به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. نودیر الیبویف در دقیقه ۷ برای ازبکستان و دلشاد سالوموف در دقیقه ۱۱ برای تاجیکستان گل‌زنی کردند.

در دیداری تدارکاتی در انترونکامنتو پرتغال، دو تیم پرتغال و اسلواکی به مصاف هم رفتند که در پایان به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کردند. ریکاردینیهو (دو گل) در دقایق ۱۵ و ۱۶ و کاردینال در دقیقه ۳۱ گل‌زنان پرتغال در این دیدار تداریکاتی بودند. گل‌های اسلواکی نیز توسط مارتین اسمریکا (۲ گل در دقایق ۲۴ و ۴۰) و مارتین دوسا (در دقیقه ۳۹) به ثمر رساندند.

همچنین تیم ملی ایالات متحده آمریکا با نتیجه پرگل ۱۴ بر ۰ مغلوب تیم ملی اسلوونی شد. این دیدار در شهر کوپر اسلوونی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.