کد خبر : 58451
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 - 22:36
-

جنس این تیم‌ملی برای قهرمانی آسیا جور است/ حضور سه خراسانی در تیم‌ملی باعث افتخار است

جنس این تیم‌ملی برای قهرمانی آسیا جور است/ حضور سه خراسانی در تیم‌ملی باعث افتخار است

سرمربی تیم فوتسال منتخب خراسان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: پیش از هر چیز بسیار خوشحالیم که تیم‌ملی شهر مشهد را برای اردوی آماده‌سازی خود انتخاب کرد که نشان داد نگاه ملی به فوتسال مشهد و ابزار و امکانات آن نگاهی مثبت است. وی افزود: حضور در جوار حضرت علی بن

سرمربی تیم فوتسال منتخب خراسان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: پیش از هر چیز بسیار خوشحالیم که تیم‌ملی شهر مشهد را برای اردوی آماده‌سازی خود انتخاب کرد که نشان داد نگاه ملی به فوتسال مشهد و ابزار و امکانات آن نگاهی مثبت است.

وی افزود: حضور در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاید یکی از مهمترین مباحث روحی و روانی است که از فاکتورهای مهمی است که به کمک تیم‌ملی خواهد آمد و آرزو می‌کنیم تیم ملی به مدد امام رضا (ع) بتواند جام قهرمانی آسیا را برای فوتسال کشور به ارمغان بیاورد.

مصطفی نعمتی در خصوص شکست تیم منتخب خراسان رضوی مقابل تیم‌ملی تصریح کرد: در مورد این بازی نمی‌توان مباحث فنی را مطرح کرد چراکه یک دیدار دوستانه بود که بیشترین هدف آن همان مراسم باشکوه بدرقه و روحیه به بازیکنان تیم‌ملی مطرح بود.

وی ادامه داد: قرار بود بنده و آقای مرتضایی بر روی نیمکت حضور داشته باشیم که ایشان به خاطر کلاسی که داشت موفق به حضور نشد و من هم در مباحث فنی دخالتی نکردم تا دستیاران دو تیم فردوسی و فرش‌آرا تیم را هدایت کنند.

سرمربی منتخب خراسان در خاتمه یادآور شد: اینکه خراسان رضوی این تعداد نماینده در تیم‌های لیگ برتری دارد که اکنون سه تن از آنها در خدمت تیم‌ملی هستند باعث افتخار است و امیدوارم فوتسال استان ما طوری عمل کند که این سهمیه ما در تیم‌ملی بیشتر شده و یا همیشه همین تعداد باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.