کد خبر : 58552
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 10:34
-

رعدی:مردم چیزی جز قهرمانی از تیم ملی نمی خواهند/تیم ملی به تدارکات قوی تری نیاز داشت

رعدی:مردم چیزی جز قهرمانی از تیم ملی نمی خواهند/تیم ملی به تدارکات قوی تری نیاز داشت
مربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران معتقد است این تیم برای موفقیت در بازی‌های جا‌م ملت‌های آسیا به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره مقدار آمادگی تیم ‌ملی فوتسال ایران برای شرکت در جا‌م ملت‌های آسیا، اظها‌ر کرد: مردم ایران و دست اندرکاران فوتسال چیزی جز قهرمانی از تیم ‌ملی نمی‌خواهند، ولی باید توجه کنیم که کشورهای دیگر هم بیکار ننشسته‌اند و برای قهرمانی در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی تلاش می‌کنند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: نباید این تصور به وجود بیاید که تیم‌های فوتسال تایلند، ازبکستان و ژاپن دست روی دست می‌گذارند که تیم ‌ملی ایران به این مسابقات برود و به راحتی جام قهرمانی را بگیرد.

مربی سابق تیم ‌ملی ایران افزود: تیم ‌ملی ایران به بازی‌های تدارکاتی بیشتر و با تیم‌های بزرگتری نیاز داشت، ولی متاسفانه این بازی‌ها صورت نپذیرفت.

رعدی ا‌ضافه‌ کرد‌: تیم ایران در مرحله مقدماتی مسابقات آسیایی مشکل نخواهد داشت، ولی شک نکنید که در مرحله یک چهارم نهایی به تیم ژاپن خواهیم خورد و آنجاست که کار سخت می‌شود. اگر بتوانیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم می‌توانیم امید زیادی به قهرمانی داشته باشیم.

او در مورد علت لغو بازی تدارکاتی تیم ‌ملی ایران با تایلند و برزیل، خاطر‌ نشان کرد: به علت مشکلات مالی بازی تدارکاتی با برزیل محقق نشد چرا که برای چنین اردویی نیاز به بودجه زیادی است که این بودجه از قبل برای تیم ‌ملی فوتسال دیده نشده بود.

مربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران ا‌دا‌مه‌ داد: علت لغو بازی تدارکاتی با تایلند این بود که کادرفنی تیم ‌ملی نظرشان این بود که در صورت بازی با تایلند دست تیم ‌ملی برای تایلندی‌ها رو می‌شود، ولی به نظر من در حال‌ حاضر در عصر تکنولوژی به سر می بریم و حریفانمان از جمله تایلند حتما دیگر بازی‌های ما را دیده‌اند. همان طور که که ما هم می‌توانیم بازی‌های آنها را ببینیم و آنالیز کنیم، ولی به‌ هر‌ حال باید به نظر مربی‌های تیم ‌ملی احترام گذاشت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

با اینکه براتون احترام قائلم ولی اتفاقا اماده سازی تیم ملی خیلی هم خوب بوده ولی مشکل اساسی دانش کادر فنیه که کمی پایینه البته هر جقدر هم تدارکات خوب باشه بازم امکان بهتر بودنش هست
۲ باری با روسیه ۲ بازی با ایتالیا ۱ باری با کلمبیا و برزیل و تورتمت چین ایده ال نیست