کد خبر : 58547
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 9:07
-

ناظم الشریعه:مصدومان به جام ملتها می رسند

ناظم الشریعه:مصدومان به جام ملتها می رسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدناظم الشریعه درباره کیفیت اردوی مشهد، گفت: اردوی خیلی خوبی را در مشهد داشتیم هر چند که نشد که به اردوی تاجیکستان برویم ولی با آمدن به اردوی مشهد و حضور در جوار امام رضا (ع) شرایط مساعدی برای ما فراهم شد، لازم می‌دانم از مسئولان هیات فوتبال استان خراسان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدناظم الشریعه درباره کیفیت اردوی مشهد، گفت: اردوی خیلی خوبی را در مشهد داشتیم هر چند که نشد که به اردوی تاجیکستان برویم ولی با آمدن به اردوی مشهد و حضور در جوار امام رضا (ع) شرایط مساعدی برای ما فراهم شد، لازم می‌دانم از مسئولان هیات فوتبال استان خراسان رضوی خصوصا از مسئول کمیته فوتسال این استان آقای کریمیان بابت شرایط خوبی که برایمان مهیا کرده بودند تشکر کنم.

او ادامه داد: از آنجایی که در اردوی مشهد بازیکنان را از نظر بدنی آماده می‌کردیم شرایط مقداری سخت بود چون ما در اوج فشارهای بدنی به مشهد رفتیم. خدا را شکر توانستیم بازیکنان را از نظر بدنی آماده کنیم و بعد هم به تمرینات تاکتیکی بپردازیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره مصدوم‌ها نیز گفت: سعید افشار، عروجی، حسین طیبی از مصدوم‌های ما هستند که ان‌شاءالله به مسابقات آسیایی می‌رسند.

او درباره احتمال قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی تصریح کرد: مسابقات آسیایی هر سال سخت‌تر می‌شود ولی هدف ما این است که به ازبکستان برویم و مقام قهرمانی را برای ایران پس بگیریم.

او در پایان در باره رقابت‌های لیگ فوتسال هم گفت: به نظر من تیم تاسیسات دریایی بهترین تیم لیگ بود و مس سونگون هم بعد از تاسیسات جزء بهترین‌ها بود. لازم می‌دانم به این عزیزان و دیگر تیم‌ها که شش هفت ماه تلاش کرده‌اند خسته نباشید بگویم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.