کد خبر : 58604
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 12:47
-

طاهری:ایران برای قهرمانی به جام ملت ها می رود/صدا و سیما بازی های تیم ملی را پخش کند

طاهری:ایران برای قهرمانی به جام ملت ها می رود/صدا و سیما بازی های تیم ملی را پخش کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره پوشش رسانه‌ای مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا فوتسال اظهار کرد: ما همچنان امیدوار هستیم که صداوسیما بازی‌های جام ملت‌های آسیا را پخش کند. در حال حاضر صداوسیما همه رشته‌های ورزشی را پوشش می‌دهد ولی متاسفانه فقط گاهی حاشیه‌های فوتسال را پخش می‌کند و به همین علت در بین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره پوشش رسانه‌ای مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا فوتسال اظهار کرد: ما همچنان امیدوار هستیم که صداوسیما بازی‌های جام ملت‌های آسیا را پخش کند. در حال حاضر صداوسیما همه رشته‌های ورزشی را پوشش می‌دهد ولی متاسفانه فقط گاهی حاشیه‌های فوتسال را پخش می‌کند و به همین علت در بین مردم این ذهنیت ایجاد شده که فوتسال بازی‌های پرحاشیه‌ای دارد.

او ادامه داد: علی‌رغم پخش این حاشیه‌ها ما دیدیم که لیگ بسیار زیبایی داشتیم، به طوری که تا لحظه‌ی آخر ۴ تیم مدعی قهرمانی بودند و ۵-۴ تیم امکان سقوط داشتند. لیگ فوتسال واقعا جذاب بود و هر جا می‌رفتیم تماشاگران زیادی برای تماشای لیگ می‌آمدند ولی متاسفانه این بازیها از صداوسیما پخش نمی‌شود که این موضوع به فوتسال لطمه می‌زند. امیدواریم صداوسیما مسابقه‌های فوتسال را پوشش بیشتری بدهد، خصوصا اینکه مسابقه‌های مهم جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم که پخش این مسابقه‌ها از تلویزیون خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد و مردم عزیزمان بتوانند مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا را از تلویزیون ببینند.

این بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران درباره احتمال بازی ایران با ژاپن در یک هشتم نهایی گفت: کار خیلی سختی است. البته تیمی که قرار است برای قهرمانی به این مسابقه‌ها برود مهم نیست که در چه مرحله‌ای به تیم‌های سخت بربخورد. ذهنیت تیم ایران هم این است که برای قهرمانی به مسابقه‌های آسیایی می‌رود. ما می‌دانیم کار خیلی سخت است و تیم‌های دیگر هم خوب کار کرده‌اند و فوتسال آسیا رو به پیشرفت است.

او افزود: تیم ایران همیشه جزو مدعیان بوده و همه از این تیم توقع قهرمانی داشتند و برای این تیم هیچ فرقی نمی‌کند که در چه مرحله‌ای به چه تیمی بخورد. ما روی قهرمانی تمرکز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این مقام را برای مردم کشورمان به ارمغان بیاوریم.

طاهری درباره لغو اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال در کشورهای تاجیکستان، تایلند و برزیل و تشکیل اردو در مشهد تصریح کرد: داشتن بازی تدارکاتی خیلی مهم است. در حال حاضر تیم‌های رقیب در کشورهای مختلف اردو زده‌اند و با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. ژاپن، تایلند و ازبکستان بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشته‌اند. این تیم‌ها اردوی بسیار خوبی در کشورهای اروپایی برگزار کردند. تیم‌های دیگر هم به نوبه خود با آمادگی کامل در این مسابقه‌ها حضور پیدا می‌کنند. همیشه در جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست تیم‌ها با تمرکز بیشتری به مسابقه‌ها می‌آیند و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

او اضافه کرد: بازیکنان قبل از این مشغول مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال بودند و زمان زیادی برای کسب آمادگی نبود. با توجه به وقت کمی که داشتیم اردوها خیلی خوب پیش رفته و بازیکنان هم در باشگاه‌ها خوب تمرین کرده‌اند و باشگاه‌ها هم زحمت زیادی کشیده‌اند و بازیکنان را آماده تحویل داده بودند.

طاهری درباره تمرین‌های تیم ملی در مشهد اظهار کرد: در اردوی مشهد هم صبح و هم شب تمرین می‌کردیم و در کل اردوی بسیار خوبی داشتیم و با آمادگی صددرصد به مسابقه‌ها خواهیم رفت.

او ادامه داد: همیشه دعای خیر مردم پشت ما بوده است. امیدوارم در این مسابقه‌ها هم دعای مردم با ما همراه باشد تا بتوانیم با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و کل مجموعه‌ی تیم ملی، قهرمانی را به ملت ایران هدیه کنیم.

طاهری افزود: لازم است از هیات فوتبال مشهد و دست‌اندرکاران که در اردوی مشهد ما را همراهی و کمک کردند تشکر کنم. اردو بسیار خوب بود. آقا امام رضا (ع) طلبیده بود که قبل از مسابقه‌های آسیایی به مشهد بردیم این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آسیایی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.