کد خبر : 58620
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:21
-

کلاشی: دبیری بی‌حاشیه‌ترین تیم در لیگ امسال بود/بدبیاری و مصدومیت نبود،می توانستیم قهرمان شویم

کلاشی: دبیری بی‌حاشیه‌ترین تیم در لیگ امسال بود/بدبیاری و مصدومیت نبود،می توانستیم قهرمان شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بدون شک یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسال لیگ امسال تیم دبیری تبریز بود. حبیب کلاشی اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های این فصل به هدفگذاری باشگاه که قرار گرفتن بین چهار تیم بود دست یافت، اما اگر در هفته‌های پایانی بدبیاری و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بدون شک یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسال لیگ امسال تیم دبیری تبریز بود.
حبیب کلاشی اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های این فصل به هدفگذاری باشگاه که قرار گرفتن بین چهار تیم بود دست یافت، اما اگر در هفته‌های پایانی بدبیاری و مصدومیت‌های بازیکنان تیم نبود، قطعا در رتبه‌ای بالاتر قرار گرفته و قهرمانی لیگ برتر نیز دور از دسترس نبود.
سرپرست تیم دبیری گفت: هر سه تیم اول جدول در رقابت‌های این فصل یک بازی خود را به تیم دبیری واگذار کردند و این نشان می‌داد که تیم دبیری چیزی از قهرمانی کم نداشته و امیدواریم با ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت سال آینده بتوانیم برای دومین بار به جام قهرمانی دست یابیم.
وی تاکید کرد: سوای نتایج خوب و قابل قبول تیم دبیری و ۱۲ هفته بدون شکست بودن این تیم، باید گفت: که تیم دبیری امسال یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشور بوده و در این تیم رفاقت و دوستی موج می‌زد.
تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های این فصل کشور با ۴۲ امتیاز به مقام چهارم رقابت‌ها دست یافته بود. دبیری تبریز سابقه قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور در سال ۹۲ را داشته و سال پیش نیز در باشگاه‌های آُسیا به مقام سوم دست یافته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

تو دیگه حرف نزن،خدایا این دیگه کجای فوتسال بود ما ندیدیمش

گرگی سه شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

خب باشه اصلاکاپ اخلاق برای تو