کد خبر : 58711
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 19:38
-

شمس: کسانی که باعث تعطیلی لیگ شدند، خائن‌ فوتسالند/ فدراسیون کمر به نابودی فوتسال بسته است

شمس: کسانی که باعث تعطیلی لیگ شدند، خائن‌ فوتسالند/ فدراسیون کمر به نابودی فوتسال بسته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره تصمیمی که برای لیگ فوتسال گرفته شده که بر مبنای آن قرار است حدود ۱۰ ماه لیگ فوتسال تعطیل باشد، اظهار کرد: متاسفانه این طور که شنیده‌ام قرار شده که لیگ فوتسال را ۲۵ مهر سال ۱۳۹۵ شروع کنند و این یعنی یک فاجعه بزرگ در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره تصمیمی که برای لیگ فوتسال گرفته شده که بر مبنای آن قرار است حدود ۱۰ ماه لیگ فوتسال تعطیل باشد، اظهار کرد: متاسفانه این طور که شنیده‌ام قرار شده که لیگ فوتسال را ۲۵ مهر سال ۱۳۹۵ شروع کنند و این یعنی یک فاجعه بزرگ در فوتسال ایران. در تاریخ فوتسال ایران و جهان هیچ گاه لیگ فوتسال به خاطر ۱۴ بازیکن تیم ملی به مدت ۱۰ ماه تعطیل نشده بود.

او ادامه داد: این برای اولین بار در تاریخ ورزش یک کشور است که به بهانه شرکت تیم ملی با ۱۴ بازیکن در جام جهانی، به مدت زمان زیادی لیگ تعطیل می کنند. متاسفانه این تصمیم‌ها از سوی کسانی گرفته شود که سال‌ها است پول بازیکنان هایشان را نداده‌اند و سال‌هاست که بدهکارند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به وضعیت نامطلوب مالی در بعضی از باشگاه‌های فوتسال تاکید کرد: متاسفانه این باشگاه‌های بدهکار در حال حاضر در تصمیمات فوتسال کشور دخیل هستند و بدون اینکه نظرات کارشناسان، پیشکسوتان و استخوان خرد کرده‌های فوتسال را بدانند تنها به دلیل اینکه از نظر مالی به نفع تعداد کمی از باشگاه‌ها می‌شود می‌خواهند ۱۰ ماه لیگ فوتسال را تعطیل کنند.

شمس اضافه کرد: هدف این باشگاه‌ها این است که فقط ۵ ماه به بازیکنان حقوق دهند (از آبان تا اسفندماه) مگر می‌شود بازیکنی که از فوتسال ارتزاق می‌کند ۱۰ ماه حقوق نگیرد؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: مگر تیم ملی والیبال ما سال گذشته مدت زیادی در مسابقه‌های جهانی شرکت نداشت؟ آیا والیبال باشگاهی تعطیل شد؟ آیا والیبالیست‌ها آن سال پول نگرفتند؟ آیا امسال که قرار است والیبالیست‌ها در المپیک شرکت کنند مسابقه‌های لیگش را تعطیل کردند؟ آیا مربی‌ها، بازیکنان و اهالی فوتسال با دیگر رشته‌ها فرق می‌کنند؟

شمس با بیان اینکه فوتسال نیاز به حمایت‌های فدراسیون دارد، تصریح کرد: متاسفانه ما با فدراسیونی روبه‌رو هستیم که کمر به نابودی فوتسال بسته است. متاسفانه این فدراسیون علی‌رغم اینکه شعارهایی موافق فوتسال سر می‌دهند هیچ حمایتی از فوتسال نمی‌کند.

او با اشاره به یک واحد آپارتمانی که به تازگی برای کمیته فوتسال خریداری شده گفت: فوتسال به ساختمان نیاز دارد یا مسابقه؟ فوتسالیست‌ها دنبال ساختمان هستند یا دنبال حق و حقوق خود؟ من مطمئن هستم که اهالی فوتسال ساکت نخواهند نشست. ولی متاسفانه حرف‌شان به جایی نمی‌رسد.

سرمربی تیم ملی افزود: من خوشحالم که در آستانه انتخابات فدراسیون و تعویض کمیته فوتسال، این افراد دست خود را رو می‌کنند. به اعتقاد من کسانی که این تصمیم را گرفتند در آینده فوتسال کشور هیچ نقشی نخواهند داشت. این افراد خائن‌هایی هستند که برای فوتسالی‌ها شناخته شده اند و از خدایشان است که فوتسال به تعطیلی کشیده شود.

او ادامه داد: یک سال و نیم به مسابقه‌های المپیک جوانان جهان باقی مانده و کشورهای آسیایی شروع کرده‌اند و این رده سنی را برای المپیک آماده می‌کنند. فدراسیون فوتبال ما تنها فدراسیون جهان است که به خواب رفته. این افراد هیچ حرکتی را برای المپیک جوانان ۲۰۱۸ انجام نداده‌اند. آن‌ها برای المپیک فوتسال ۲۰۲۰ نیز هیچ طرح و برنامه‌ای ندارند.

شمس اضافه کرد: این فدراسیون به هیچ وجه لیاقت اداره‌ی فوتسال را ندارد و امیدواریم در انتخابات اسفندماه افرادی در راس قرار بگیرند که خاک فوتسال را خورده باشند و دلشان به حال مربی‌ها و بازیکنان مظلوم فوتسال بسوزد.

او افزود: آقایانی که این تصمیم را گرفته‌اند به هیچ عنوان در آینده فوتسال کشور جایی نخواهند داشت و بعد از انتخابات فدراسیون، اهالی فوتسال آن‌ها را از خود می‌رانند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۲۴

اما کسانی که با تبانی قهرمان لیگ را تغییر دادند خائن به فوتسال نیستند!!!