کد خبر : 58751
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 12:08
-

ترابیان: دائم البدهکارها به فوتسال ضربه می زنند / تصمیم عجولانه آقایان یک فکر همه جانبه و قوی نبوده است

ترابیان: دائم البدهکارها به فوتسال ضربه می زنند / تصمیم عجولانه آقایان یک فکر همه جانبه و قوی نبوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال با اشاره به انتخاب پیش روی فدراسیون فو‌تبا‌ل، گفت: نباید حمایت از فوتسال کشور به اما و اگرهای انتخابات کشیده شود. عباس ترابیان درباره تیم ‌ملی فوتسال و انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: فدراسیون فو‌تبا‌ل باید از تیم ‌ملی فوتسال حمایت کند. کسی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال با اشاره به انتخاب پیش روی فدراسیون فو‌تبا‌ل، گفت: نباید حمایت از فوتسال کشور به اما و اگرهای انتخابات کشیده شود.

عباس ترابیان درباره تیم ‌ملی فوتسال و انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: فدراسیون فو‌تبا‌ل باید از تیم ‌ملی فوتسال حمایت کند. کسی در کشور ما حق ندارد یک موضوع ملی را رها کند. هر کس مسئول است و عنان کار را به دست می‌گیرد باید فوتسال را حمایت کند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: فوتسال در مواردی جور فو‌تبا‌ل را کشیده است و نباید حمایت از فوتسال کشور به اما اگرهای انتخابات کشیده شود.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی درباره شرایط فعلی تیم ‌ملی نیز، توضیح داد: وضعیت تیم ‌ملی در حال‌ حاضر خوب است. تیم چند مصدوم داشت که وضعیت همه آن ها، به جز علیرضا صمیمی مطلوب است.

ترابیان در مورد تصمیمی که به تازگی درباره لیگ برتر فوتسال اتخاذ شده و بر مبنای آن لیگ برتر فوتسال ایران ۹ ماه تعطیل خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: یکی از افتخارات ما این است که ایران در میان کشورهای آسیایی، آمریکای لاتین و حتی بین بسیاری از کشورهای اروپایی اولین کشوری بوده که از سال ۱۹۹۹ میلادی لیگی منظم، در مقطع زمانی بیش از هفت ماه و با بازی‌های رفت و برگشتی داشته است.

وی با تاکید بر این که داشتن لیگی منظم، همواره نقطه قوت فوتسال ایران بوده، ا‌دا‌مه‌ داد: اگر امروز ما را در آسیا به عنوان الگوی فوتسال معرفی می‌کنند و حتی ژاپنی‌ها و دیگرکشورها وادار می‌شوند که از این الگو پیروی کنند به خاطر همین نظم نوین بوده که در لیگ فوتسال ایران داشته‌ایم.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی با انتقاد از تصمیمی که بر مبنای آن لیگ فوتسال ایران به مدت ۹ ماه تعطیل می‌شود، تصریح کرد: به نظر من پشت این تصمیم عجولانه آقایان یک فکر همه جانبه و قوی نبوده است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما باید تصمیماتی بگیریم که برای کشورمان اثرات مثبت داشته باشد. با تعطیلی لیگ فوتسال، تکلیف تیم ‌ملی برای انتخاب بازیکنان جدید مجهول است. چون فرصتی برای رصد کردن بازیکان برای تیم ‌ملی وجود نخواهد داشت. مگر می شود برای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی بعدی، تیم ‌ملی از حالا ۲۰ بازیکن انتخاب کند؟ چه کسی می داند تا سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد؟ این تصمیم یعنی پشت کردن به برنامه تنظیم شده AFC. متاسفانه در این تصمیم به این موضوع دقت نشده که ما تابع فیفا و AFC هستیم.

ترابیان ا‌ضافه‌ کرد‌: علاوه بر این بازیکنان لیگ برتر فوتسال از طریق دستمزد بازی در لیگی که آقایان اسمش را حر‌فه‌ای گذاشته‌اند زندگی‌شان را می‌چرخانند این تصمیم در واقع باشگاه‌ها را ترغیب می‌کند که دیگر به فوتسال اهمیت چندانی ندهند.

او خطاب به تصمیم گیرندگان تعطیلی ۹ ماهه لیگ فوتسال، گفت: آقایان! شما با این کار در واقع به اسپانسرها پیام می دهید که “بروید و در ورزش‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنید”.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است که این تصمیم عوض شود؟ گفت: این تصمیم باید عوض شود چون به نفع منافع فوتسال کشور نیست. من با هر تصمیمی که به ضرر فوتسال کشور باید مخالف هستم. صاحبنظران دیگر هم باید به این موضوع ورود کنند و باشگاه‌ها بدانند که با این تصمیم منافع‌شان تهدید می‌شود و بازیکنانشان را از دست می‌دهند.

ترابیان ا‌ضافه‌ کرد‌: متاسفانه در باشگاه‌های فوتسال ما نفراتی وجود دارند که دائم البدهکار هستند. آن ها فکر می‌کنند که اگر زمان لیگ را کوتاه کنند پول کمتری به کادرفنی می‌دهند و مقداری از فشار بدهی‌هایشان کم می‌شود، ولی در واقع دارند به فوتسال کشور ضربه می‌زنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام چهارشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

سلام
شیر مادرت حلالت به داد این فوتسال برسید اگر لیگ ۹ماه دیگه شروع بشه بازیکنا دیگه بازیکن نمیشن سطح لیگ ۹۵میاد پایین