کد خبر : 58807
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 19:06
-

داداشی: تصمیم عجولانه تعویق لیگ به ضرر فوتسال خواهد بود/ بازیکنان آماده تیم ملی، ثمره لیگ منظم و پویا است

داداشی: تصمیم عجولانه تعویق لیگ به ضرر فوتسال خواهد بود/ بازیکنان آماده تیم ملی، ثمره لیگ منظم و پویا است

سیامک داداشی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،گفت :به نظر تصمیم عجولانه ای برای برنامه لیگ ۹۵ گرفته شده که در نهایت به ضرر فوتسال ما خواهد شد. سیامک داداشی ادامه داد: در نظر داشته باشیم که بازیکنان حال حاضر در تیم ملی، نتیجه انجام لیگ منظم و پویا و تلاش و کوشش باشگاه

سیامک داداشی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،گفت :به نظر تصمیم عجولانه ای برای برنامه لیگ ۹۵ گرفته شده که در نهایت به ضرر فوتسال ما خواهد شد.
سیامک داداشی ادامه داد: در نظر داشته باشیم که بازیکنان حال حاضر در تیم ملی، نتیجه انجام لیگ منظم و پویا و تلاش و کوشش باشگاه ها و مربیان بوده و تعطیلی ۹ ماهه لیگ که به نظر برای حضور موفق تیم ملی در جام جهانی گرفته شده دقیقا تیم ملی را مورد هدف قرار می دهد؛ ضمن اینکه تبعات دیگری نیز برای باشگاهها و خود بازیکنان خواهد داشت.
مربی تیم تاسیسات دریایی تهران در تبیین دلیل مخالفت خود با این تصمیم گفت: با انجام بازیهای لیگ و در شرایط مسابقه قرار داشتن بازیکنان و ایجاد انگیزه میتوان آنها را به شرایط ایده ال و آرمانی رساند که در نهایت خروجی آن تیم ملی قدرتمند خواهد بود ضمن آنکه تعطیلی لیگ انگیزه را از دیگر بازیکنان لیگ و حتی از بازیکنان تیم ملی گرفته و نتایج و آثار سوء پنهانی خواهد داشت که فوتسالی را که طی دو سال اخیر جان دوباره ای گرفته با مشکل بزرگی مواجه خواهد کرد.
وی در پایان گفت: با بازنگری و تجدید نظر در این تصمیم هم به لیگ قوی و پویای ایران و هم به باشگاهها و بازیکنان لیگ و در نهایت به تیم ملی ایران کمک فراوانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

19 چهارشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

به به سرمربی اینده تیم ملی جوانان…..بلدی دیگه

بی نام چهارشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

سلام خدا پدرتو بیامرزه حرف دل یه عده بازیکنو زدی
متاسفم برای منصوری خدا کنه امروز فردا بندازن این ادم بی فکرو بیرون
متاسفم برا کمیته فوتسال افتخاری دلار فروش با جابری که اصلا به فکر فوتسال نیستن