کد خبر : 59523
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 16:40
-

آغاز جام ملت های آسیا با پیروزی قاطعانه عراق

آغاز جام ملت های آسیا با پیروزی قاطعانه عراق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان در تاشکند ازبکستان آغاز شد. در یکی از این دیدار در گروه A لبنان مقابل قرقیزستان به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد. گل‌های لبنان در این بازی را کوبیسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان در تاشکند ازبکستان آغاز شد. در یکی از این دیدار در گروه A لبنان مقابل قرقیزستان به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد. گل‌های لبنان در این بازی را کوبیسی (۲۳ و ۳۲)، تنیچ (۲۴) و زیتون (۲۸) به ثمر رساندند و در مقابل دروازه‌شان توسط ارمرکوف (۳)، زیتون (۹- گل به خودی) و علیموف (۲۵ و ۴۰) باز شد.

در دیدار همزمان دیگر هم در گروه B عراق با نتیجه پرگل ۶ بر یک چین را از پیش‌رو برداشت. در این گروه ایران، قهرمان ۱۰ دوره رقابت‌ها و اردن هم قرار دارند. برای عراق در این بازی سیف خالد (۱۳، ۳۵ و ۳۸)، الزبیدی (۱۹)، فسا (۲۳) و ولید (۳۰) موفق به گلزنی شدند و تنها گل چین را وانگ هونگوی در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند.

در ادامه این رقابت‌ها، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه به وقت تهران) به مصاف اردن می‌رود. هدایت تیم کشورمان را ناظم‌الشریعه بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.