کد خبر : 59646
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 23:47
دسته‌بندی نشده
-

روسیه فینالیست شد

روسیه فینالیست شد
تیم ملی روسیه در یک دیدار جذاب و دیدنی توانست صربستان را از پیش رو بر دارد و به فینال صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی روسیه در یک دیدار جذاب و دیدنی توانست صربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بر دارد و به فینال صعود کند. ادر لیما بازیکن برزیلی تیم ملی روسیه در دقیقه ۱۲ بازی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند تا روسیه از حریف صربستانی خود پیش بیفتد.نیمه اول با تک گل لیما به اتمام رسید.در آغاز نیمه دوم فشار حملات صربستان بیشتر شد تا در دقیقه ۲۵ بازی کاسیچ گل مساوی صربها را وارد دروازه گوستاوو کرد تا دو تیم در عدد یک برابر شوند.

این پایان کار نبود تا اینکه آبراموف ۸ دقیقه مانده به انتهای بازی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. روس ها که کم کم خود را آماده حضور در فینال می کردند که در دقیقه ۳۴ بازی اخراج ادر لیما نقشه های مربی روس را برهم زد تا روس ها مجبور شوند ۲ دقیقه با یک یار کمتر به بازی ادامه دهند. کمتر از ۱ دقیقه از اخراج لیما نگذشته بود که سیمیچ گل دوم صرب ها را به ثمر رساند تا دو تیم یک بار دیگر مساوی شوند.

در سومین دقیقه از وقت های اضافه روملو گل سوم و پیروز بخش روس ها را به ثمر رساند.در ادامه حملات صربستانی ها به جایی نرسید تا روسیه چشم انتظار نتیجه بازی اسپانیا و قزاقزستان بماند تا حریف خود را در فینال جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۶ بشناسد.

عملکرد آماری دو تیم را در شکل زیر می توانید مشاهده کنید:Capture

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.