کد خبر : 59763
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 10:58
دسته‌بندی نشده
-

شمس:نباید گول نتایج ضعیف رقبایمان را بخوریم/ازبکستان حریف ما در فینال است/بازی با عراق سخت نیست

شمس:نباید گول نتایج ضعیف رقبایمان را بخوریم/ازبکستان حریف ما در فینال است/بازی با عراق سخت نیست
سرمربی‌ اسبق تیم ملی فوتسال گفت: نباید گول نتایج ضعیف حریفان را در جام ملت‌های آسیا را بخوریم و باید برنامه ویژه‌ای مقابل آنها داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا با ۷ گل از سد چین عبور کرد تا صعودش را به دور بعد این رقابت‌های قطعی کند و در ادامه این بازی‌ها فردا برای صدرنشینی به مصاف عراق می‌رود .

حسین شمس در مورد بازی‌های تیم ملی فوتسال در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: «تیم ملی در دو بازی ابتدایی خود نمایش خوبی از خودش نشان داد. همه مردم از بازی‌های خوب تیم ملی خوشحال هستند. نکته جالب در مورد تیم ملی این است که مربی چین در کنفرانس بعد از بازی گفت که خوشحال هستم که با اختلاف ۷ گل از ایران شکست خوردیم، چون همیشه با اختلاف ۱۲-۱۳ گل از این تیم می‌باخیتم. این مساله نشان دهنده قدرت فوتسال ایران در آسیا است.»

کارشناس فوتسال ایران در رابطه با عملکرد رقیبان ایران در این رقابت‌ها گفت: «ژاپن، تایلند و ازبکستان رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند. در چند بازی برگزار شده هم شاهد برد خفیف آنها جلوی حریفانشان بودیم. اما برد با اختلاف یک گل نشانه ضعیف بودن این تیم‌ها نیست. به عنوان مثال سیستم بازی ژاپنی‌ها طوری است که بازی‌ها را با بردهای خفیف آغاز می‌کنند و با همین روش تا فینال مسابقات پیش می‌روند. همانطور که در دور قبلی رقابت‌ها در فینال با ضربات پنالتی ایران را شکست دادند. نباید گول نتایج ضعیف حریفان خودمان را بخوریم و باید برنامه ویژه‌ای مقابل آنها داشته باشیم.»

شمس در مورد بازی فردا تیم ملی مقابل عراق افزود: «عراقی‌ها در چند سال اخیر پیشرفت خوبی در فوتسال داشتند ولی هنوز راه زیادی را باید طی کنند تا به سطح فوتسال ایران برسند. بازیکنان تیم ملی بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو ندارند و به راحتی از سد عراق می‌گذرند.»

وی در خصوص اصلی‌ترین حریف ایران در این رقابت‌ها گفت: «ما اگر به عنوان تیم اول از گروه خودمان صعود کنیم و ژاپن در گروه خودش صدرنشین شود، به احتمال زیاد در نیمه نهایی باید با آنها بازی کنیم. از الان باید تمام تمرکز خودمان را روی آن بازی بگذاریم. من فکر می‌کنم بعد از شکست ژاپن، ازبکستان حریف ما در فینال این رقابت‌ها است. با توجه به پیشرفت فوتسال ازبک‌ها و حمایت تماشاگران خودشان می‌توانند به فینال صعود کنند، اما قطعا کار سختی را در مقابل ما خواهند داشت.»

شمس در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی در این مسابقات بیان کرد: «همه بازیکنان تیم ملی خوب بازی کردند، اما کشاورز، حسن زاده، طاهری و محمدی چهار بازیکن تاثیرگذار تیم ملی بودند. این چهار نفر توانستند نمایش خوبی را نشان دهند و از سایر بازیکنان بهتر بازی کردند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یک فوتسالی شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

با سلام، آخه آقای شمس میخوام بدونم طاهری با محمدی چه کار خاصی کردن که مهدی جاوید، یا حسین طیبی نکردن،، اصلا سپهر محمدی توپی رو دروازش اومد که بخواد تاثیر گذار باشه، معلوم میشه بازی رو ندیدی که نظر میدی.

ساوه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

از کی تا حالا شمس شده کارشناس.شما برو بازیکناتو تو دانشگاه آزاد تربیت کن

بی نام شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

حسین اقا اینارو ول کن جون بچت یه فکری به حال لیگ کن برج نه شروع میشه فوتسالی ها منبع درامدشون فقد از راه فوتساله نجاریان و منصوری چیکارن همه چیزو خراب میکنن

نام ... شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

توروخداازحالاحاشیه ایجاد نکنید تمامی بازیکنان تیم ملی ازبهترینهای فوتسال ایران هستند
آقای شمس هم ازبزرگان فوتسال است پس به نظرش احترام بگذارید.