کد خبر : 59794
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 14:09
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:نسبت به دو بازی اول بازی دشوارتری با عراق داریم/از بازی با عربستان در مرحله بعد استقبال می کنیم

طاهری:نسبت به دو بازی اول بازی دشوارتری با عراق داریم/از بازی با عربستان در مرحله بعد استقبال می کنیم
بازیکن شماره 10 تیم ملی فوتسال ایران با رو به رشد خواندن شرایط تیم ملی از احتمال برخورد با عربستان در مرحله حذفی استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در جام ملتهای آسیا راهی ازبکستان شده است؛ در دو دیدار پرگل موفق شد ابتدا اردن را ۶ بر صفر و چین را ۷ بر صفر شکست دهد تا از همین ابتدای جام  اقتدارش را به آسیایی ها دیکته کند. محمد طاهری بازیکن با تجربه تیم ملی ایران که در بازی دوم سریع ترین گل جام را به ثمر رساند در گفت و گو با پانا درباره شرایط تیم ملی در بازی های ابتدایی گفت: شروع کارمان با برد پرگل مقابل اردن خیلی خوب بود و در بازی دوم هم بسیار بهتر بازی کردیم. تیم کم کم به انسجام لازم می رسد که انشالله بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم تا بتوانیم جام قهرمانی را از ژاپنی ها پس بگیریم و به تهران بیاوریم.

وی درباره دیدار با چین و پیروزی قاطع مقابل تیمی که چند وقت پیش موفق شده بود فوتسال ایران را متوقف کند گفت: خدا را شکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در ادامه بازی را حفط کنیم. هر چه از بازی گذشت تیم بهتر کار کرد؛ در کار دفاعی هم خیلی خوب بودیم و دو بازی بدون گل خورده داریم. در حمله هم به اهدافی که کادر فنی در نظر دارند نزدیک شده ایم.

طاهری در این دیدار و در ثانیه ۷ موفق شد دروزاه چین را باز کند تا سریع ترین گل جام ملتها را به ثمر رسانده باشد؛ او درباره این گل گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردم و از همان اول انگیزه بالای مان را نشان دادیم. او لین موقعیتی که به من رسید را هم به بهترین شکل استفاده کردیم تا مشت اول را محکم بزنیم و در نهایت با نتیجه ای خوب چین را شکست دادیم.

ستاره شماره ده فوتسال ایران درباره دیدار تیم ملی با عراق اینگونه توضیح داد: عراق تیم خیلی خوبی است و بازیکن های تکنیکی خوبی دارد. کار سختی در مقایسه با دو بازی اول داریم اما با این صلابتی که بچه ها از خودشان در جام نشان داده اند برای یک برد خوب دیگر وارد زمین می شویم.

وی درباره حریف احتمالی ایران در مرحله بعد گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد چه تیمی روبروی ما بازی می کند، برای قهرمانی به ازبکستان آمده ایم و هر تیمی روبروی ما باشد باید شکست بخورد. الان فعلا به بازی عراق فکر می کنیم و پله پله جلو می رویم؛ بازی به بازی بهتر می شویم تا به قهرمانی برسیم.

طاهری به احتمال برخورد ایران و عربستان در مرحله حذفی و اتفاقات چند وقت اخیر بین دو کشور اینگونه واکنش نشان داد: عربستان اصلا در حد و اندازه های نام ایران نیست و استقبال می کنیم در مرحله حذفی آنها حریف ما باشند. مطمئن باشید روبروی آنها بازی کنیم انگیزه بسیار بیشتری داریم و با اختلاف گل بالا آنها را می بریم.

وی ادامه داد: ما برای اینکه دل مردم ایران شاد شود هر کاری می کنیم و اگه مردم از پیروزی پرگل ما مقابل عربستان خوشحال می شویم ما هم دوست داریم عربستان صعود کند تا در مرحله یک چهارم روبروی آنها بازی کنیم.

طاهری در پایان گفت: از مردم ایران می خواهم مثل همیشه دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد و مثل همیشه با انرژی که به ما می دهند بتوانیم جام را به آنها هدیه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

ان شاالله دست پر برگردید