کد خبر : 60075
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 12:02
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:بدون هیچ قید و شرطی باید قرقیزستان را ببریم/ انسجام تاکتیکی تیم نشانه خوبی برای قهرمانی است/ژاپن برروی کارهای روانی بیرون زمین هم فعال است

ترابیان:بدون هیچ قید و شرطی باید قرقیزستان را ببریم/ انسجام تاکتیکی تیم نشانه خوبی برای قهرمانی است/ژاپن برروی کارهای روانی بیرون زمین هم فعال است
عباس ترابیان می گوید در تیم کنونی ایران نشانه های قهرمانی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی در فوتسال قهرمانی آسیا گفت: سطح رقابتهای قهرمانی آسیا تا کنون بد نبوده و شاهد حضور تیم های جدیدی مانند اردن و عربستان در این بازیها بودیم. همچنین تیمی مانند ویتنام به مرحله بعدی آمده است که از نکات جالب این دوره است و ثابت می کند که همه تیم ها در سطح آسیا در حال کار جدی در رشته فوتسال هستند. بدون شک تیم ملی فوتسال کشورمان با برنامه ریزی مدونی در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا حاضر شده است. البته همیشه در بازی های اول کار برای تیم ما گره می خورد که در این دوره هم در دیدار نخست مقابل اردن در نیمه اول شاهد این موضوع بودیم و به همین دلیل فقط دو گل به ثمر رساندیم. در نیمه دوم بازیکنان بازی را بطور کامل تحت کنترل خود گرفتند و به پیروزی پرگل رسیدند.
وی ادامه داد: در دیدار دوم مقابل چین هم که بازیکنان کاملا خودشان بودند و بدون دریافت هیچ گلی با هفت گل این تیم را شکست دادند. بازی سوم مقابل عراق هم که اوج بازی تدارکاتی ما بود چراکه بازیکنان هرکاری که خواستند در زمین انجام دادند و عراقی که دو تیم اردن و چین را برده بود با گل های بیشمار شکست دادند.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: البته در این دیدار دو گل دریافت کردیم که اولی از زاویه بسیار خطرناک و غیر معمول زده شد و دروازه بان جای زیادی برای مانور نداشت. گل دوم هم که روی اشتباه فردی یکی از بازیکنان و دریبل زنی در  جای نامناسب و دست کم گرفتن حریف دریافت کردیم. البته این موارد می تواند درس بسیار خوبی برای بازیهای پیش رو باشد تا با دقت بیشتری کار کنیم.
ترابیان درباره حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا گفت: پیش بینی ما بر این بود که تیم لبنان حریف بعدی ما خواهد بود اما این تیم بسیار کم فروغ ظاهر شد و تیم قرقیزستان که بهتر کار کرده بود حریف ما در مرحله بعدی است. بدون هیچ قید و شرط در این دیدار به پیروزی خواهیم رسید و پس از آن به فینال زود رس خواهیم رسید.
وی ادامه داد: در واقع در نیمه نهایی به ژاپن خواهیم رسید که نیاز به دقت و تمرکز بسیار زیادی داریم. ژاپنی ها فقط فوتسال بازی نمی کنند بلکه علاوه بر انجام کارهای روانی در بیرون از زمین مسابقه هم فعال هستند. تیم مقتدر ما می تواند با تمرکز زیاد و اجرای برنامه های فنی خود نه تنها از سد ژاپن عبور کند بلکه با جام قهرمانی به کشور عزیزمان برگردد.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درخصوص شرایط بازیکنان در بازیهای پیش رو گفت: به جز محمد کشاورز که به گمانم با توجه به تجربه ای که دارد می تواند سریع خود را ریکاوری کند، مشکل دیگری در ارتباط با آمادگی و سلامت بازیکنان وجود ندارد. ضمن اینکه از نکات خیلی خوب این رقابتها استفاده کادرفنی تیم ملی از علیرضا صمیمی دروازبان تیم است. در واقع مربیان با استفاده از صمیمی وی را به اوج آمادگی اش رساندند و جرات و جسارت را به وی بازگرداندند. امیدوارم در مسابقات آتی هم شاهد حضور وی در درون چارچوب دروازه تیم ملی کشورمان باشیم.
ترابیان تاکید کرد: از نکات بسیار مهم فنی تیم ملی باید به بازی کردن بازیکنان با تاکتیک های مختلف اشاره کرد. در واقع تیم با تاکتیک های متفاوت و بازیکنان مختلف بازی می کند و انسجام بسیار خوبی در تیم دیده می شود که نشانه خوبی برای رسیدن به جام قهرمانی است. ضمن اینکه دو پیروزی اخیر ملی پوشان پیام بسیار روشنی به اردوی حریفان اصلی ما یعنی ژاپن، تایلند و ازبکستان داده است و آنها خطر بسیار مقتدر ایران را حس کرده اند. هر زمان که قدرت خود را در زمین به رخ حریفان کشیده ایم آنها در زمان رویارویی با ما تمرکز خود را از دست داده اند و امیدوارم این بار هم شاهد تکرار این موضوع باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

این بنده خدا از اینکه ژاپن های نذاشتند ناظر باشه شاکیه بعد هی الکی این حرف ها رو میزنه خخخخخخخخخخخخخ

نام ... سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

استاد نگفتید تاکتیکها چی بود؟