کد خبر : 60067
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 10:18
-

صمیمی:زدن ۱۳ گل به عراق قدرت فوتسال ایران را نشان داد/ سبک بازی قرقیزستان مثل ازبکستان است

صمیمی:زدن ۱۳ گل به عراق قدرت فوتسال ایران را نشان داد/ سبک بازی قرقیزستان مثل ازبکستان است
دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه قرقیزستان را دست کم نخواهیم گرفت، گفت: با شکست این تیم با روحیه بالا به مصاف ژاپن خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم ملی با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی برابر عراق گفت: عراق حریفی به مراتب بهتر از اردن و چین بود اما ما ایرانیم و با زدن ۱۳ گل قدرت خود را به حریفان نشان دادیم.

وی ادامه داد: فوتسال ایران بهتر از عراق بازی را آغاز کرد و زدن ۱۰ گل در یک نیمه، نشانی بر قدرت فوتسالیست‌های ایرانی دارد.

صمیمی همچنین گفت: در نیمه دوم به صلاحدید کادر فنی، بازیکنان با آرامش بیشتری بازی را اداره کرده و تمام همت و توان خود را برای بازی با قرقیزستان در مرحله حذفی خواهیم گذاشت.

وی در مورد شرایط بازی با قرقیزستان نیز گفت: امیدواریم در بازی با قرقیزستان هم شرایط مناسب بازی با عراق را داشته باشیم و با شکست این تیم سهمیه جام جهانی را از آن خود کنیم اما هدف ابتدایی بعد از بازی با قرقیزستان شکست این تیم و سپس قهرمانی آسیا خواهد بود.

صمیمی خاطرنشان کرد: سبک بازی قرقیزستان شبیه ازبکستان است ما تجربه بازی با این تیم را داریم و نباید گل اول را دریافت کنیم. آنها در این صورت وارد لاک تمام دفاعی خواهند شد و کار را برای ما سخت خواهند کرد.

وی گفت: بازی برای قرقیزستان حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت اما ایران به طور قطع بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد و با پیروزی مقابل قرقیزستان به جمع ۴ تیم برتر آسیا خواهیم پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق دوشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

فقط محمدی و اسفندیاری
صمیمی خیلی ضعیفی

مرسی از زحماتتون دوشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

این آقای صمیمی هم خیلی حرف میزنه ها آقای صمیمی یادمون نرفته که تو سایت گفیتن که می خواهیم بدون گل خورده ، مرحله گروهی را پشت سر بگذاریم/فرقی نمی کند من درون دروازه قرار بگیرم و یا سپهر ولی انگاری دوتا گل خوردین یادتون که نرفته
دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: تیم ما هدف دار است و هدفمان قهرمانی بوده، از من گرفته تا بازیکنان و کادر فنی یک هدف را دنبال می کنیم که آن هم قهرمانی است و امیدوارم که بتوانیم به این هدف برسیم.
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ – ۱۰:۲۹
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی دوممان بازی خیلی خوبی بود، خوشبختانه ما به شرایط بازی ها عادت کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرت چین را می دانستیم و توانستیم بازی با برنامه و زیبایی را به نمایش بگذاریم که ثمره آن ۷ گل بود.
علیرضا صمیمی ادامه داد: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم که با اتفاق های بازی بود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد اما اگر خدا بخواهد در بازی بعدی مقابل عراق سعی بر گرفتن نتیجه بهتر می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: تیم ما هدف دار است و هدفمان قهرمانی بوده، از من گرفته تا بازیکنان و کادر فنی یک هدف را دنبال می کنیم که آن هم قهرمانی است و امیدوارم که بتوانیم به این هدف برسیم.
وی در ادامه افزود: فرقی نمی کند من درون دروازه قرار بگیرم و یا سپهر محمدی، سپهر از بهترین گلر های ایران است و ما ۸ سال است که با هم هستیم. نیمه اول ۶ یا ۷ دقیقه سپهر درون دروازه بود و ۱۳ یا ۱۴ دقیقه من،خوشبختانه وضعیت خوبی داشتم و توانستم حدود ۱۳ دقیقه بازی کنم و بعد از حدود یک ماه بعد از مصدومیتم با تلاش های دکتر های تیم ملی، بهبودی کامل را بدست آوردم و با بازی کردن در این بازی سهمی در پیروزی تیم ملی داشته باشم.
دروازه بان بوشهری تیم ملی اظهار کرد: همه تیم ها برای ما قابل احترام است و تفاوتی ندارد به کدام تیم ها برخورد کنیم چون هدف ما قهرمانی است و انشالله با دعای مردم که همیشه همراهمان بوده بتوانیم جام را برای کشورمان بدست آوریم.
صمیمی در پایان گفت: انشاالله روز یکشنبه در دیدار با عراق بتوانیم بازی بهترین نمایش بدهیم و با یک برد خوب و بدون گل خورده مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و منتظر تیم دوم گروه A باشیم که با پیروزی مقابل این تیم، هم سهمیه جام جهانی را گرفته و هم به جمع چهار تیم می رسیم و در این مرحله نیز طبق برنامه، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با ژاپن روبرو می شویم، و بتوانیم از این تیم انتقام دو سال قبل را بگیریم و به فینال صعود کرده و جام قهرمانی را به ایران بازگردانیم. ((( معذرت )))

انشاالله قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران