کد خبر : 60166
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 - 12:05
دسته‌بندی نشده
-

هاشم‌زاده:قرقیزستان تیم نرمال آسیایی با سبک بازی شبیه ازبکستان است/امیدوارم کشاورز به فینال برسد

هاشم‌زاده:قرقیزستان تیم نرمال آسیایی با سبک بازی شبیه ازبکستان است/امیدوارم کشاورز به فینال برسد
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: کادر پزشکی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اگر شد کشاورز به فینال برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: کادر پزشکی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اگر شد کشاورز به فینال برسد.

محمد هاشم‌زاده در مورد صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: در بازی با عراق بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و از همان ابتدای بازی توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند، در نهایت هم با اختلاف خوب عراق را بردیم.

وی در خصوص گل‌هایی که تیم ملی مقابل عراق دریافت کرد هم خاطرنشان کرد: بالاخره فوتسال است و گل خوردن. .مهم این بود که ما توانستیم تمام تاکتیک‌های مورد نظرمان را به خوبی در زمین اجرا کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه کادر فنی چقدر از قرقیزستان، حریف تیم ملی در مرحله یک‌چهارم نهایی شناخت دارد، گفت: به خوبی قرقیزستان را آنالیز کردیم و می‌دانم آنها یک تیم نرمال آسیایی هستند که سبک بازی‌شان مثل ازبکستان است البته در سطحی پایین‌تر. به هر حال ما مقابل این تیم به چیزی جز پیروزی فکر نیمی‌کنیم.

هاشم‌زاده درباره مصدومیت محمدکشاورز هم عنوان کرد: متأسفانه کشاورز از ناحیه زانوی چپ آسیب دید و درمانش دو هفته طول می‌کشد. کادر پزشکی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اگر شد کشاورز به فینال برسد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.