کد خبر : 60216
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 10:17
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز:فیزیوتراپی و کار با وزنه را شروع کردم /انتظار مردم برای قهرمانی به جاست/بازیکنان منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند

کشاورز:فیزیوتراپی و کار با وزنه را شروع کردم /انتظار مردم برای قهرمانی به جاست/بازیکنان منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند
کاپیتان تیم ملی فوتسال انتظار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را حق مردم ایران می‌داند و امیدوار است به این مهم برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال انتظار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را حق مردم ایران می‌داند و امیدوار است به این مهم برسند.

محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران گفت: وضعیت تیم خوب است و خدا را شکر توانستیم با سه پیروزی پیاپی قاطعانه به مرحله بعد صعود کنیم. در حال حاضر همه تیم آماده بازی‌های پیش رو هستند و تمام تمرکز و فکرمان به دیدار مقابل قرقیزستان است.

او ادامه داد: شرایط خوب در تیم ایران حاکم است و فردا فقط برای پیروزی برابر قرقیزستان قرار می‌گیریم. آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و ان‌شاالله با تمرکز و تلاش بازیکنان بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال پیرامون آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: در بازی با عراق متاسفانه مصدومیتی برایم اتفاق افتاد و مینیسک خارجی پایم دچار کشیدگی شد ولی خوشبختانه مشکل خاصی نیست. پزشک و مربی بدنساز تیم تلاش زیادی انجام می‌دهند و از امروز فیزیوتراپی و کار با وزنه را شروع کردم تا بتوانم هرچه زودتر برای تیم ایران بازی کنم. ان‌شاالله اگر ایران به فینال برسد سعی دارم آن مسابقه در خدمت تیم ملی باشم.

کشاورز در مورد اینکه پیروزی‌های پر گل تیم ملی در مرحله گروهی توقع قهرمانی را به مردم ایران داده است، ابراز داشت: توقع از فوتسال ایران همواره بالا بوده و این مسئله کاملا حق آنها است. فوتسال ما بسیار شایسته می‌باشد و در حال حاضر نیز تیم ملی خوبی داریم. برای قهرمانی به ازبکستان رفتیم و به مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم. امیدوارم مردم هم ما را دعا کنند تا این اتفاق مهم بیفتد.

او با اشاره به برخورد احتمالی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: امکان این بازی وجود دارد. ژاپن جزء تیم‌های خوب آسیا و قهرمان سال ۲۰۱۴ است ولی در حال حاضر ما فقط به بازی فردا مقابل قرقیزستان فکر می‌کنیم. البته برنامه‌های خوبی برای شکست ژاپن نیز داریم و می‌توانیم برابر آنها پیروز شویم.

کاپیتان یادآور شد: خدا را شکر روند گلزنی و گل نخوردن تیم ایران در این مسابقات بسیار خوب بود و در بخش حمله و دفاع سعی داشتیم بهترین نمایش را ارائه دهیم. امیدوارم برابر قرقیزستان و همچنین تا پایان مسابقات علاوه بر کسب پیروزی، گل نخوریم و تعداد گل‌هایمان را افزایش دهیم.

کشاورز در مورد اینکه حسین طیبی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید برای کسب عنوان آقای گلی مسابقات رقابت می‌کنند و این موضوع شاید موجب کاهش گل‌های ایران در بازی‌های آتی شود، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد چون بازیکنان تیم ملی بسیار حرفه‌ای هستند و مطمئنا منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

لازم به ذکر است، تیم ملی ایران موفق شد با سه پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های ملی اردن، چین و عراق به عنوان صدرنشین از گروه B جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کند تا فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.