کد خبر : 60350
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394 - 1:12
-

ویتنام را جدی بگیرید!

ویتنام را جدی بگیرید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت های جام ملت های آسیا امروز جمعه با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود که طی آن ایران به مصاف ویتنام می رود و تایلند و ازبکستان میزبان این دوره از مسابقات با هم رقابت می کنند. از آنجا که چهار تیم حاضر در این مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت های جام ملت های آسیا امروز جمعه با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود که طی آن ایران به مصاف ویتنام می رود و تایلند و ازبکستان میزبان این دوره از مسابقات با هم رقابت می کنند. از آنجا که چهار تیم حاضر در این مرحله مجوز حضور در جام جهانی کلمبیا را دردست دارند کمی از فشارهای ذهنی کم شده اما نمایش قدرت و قرار گرفتن در صدر آسیا باعث می شود شاهد رقابت های جذابی باشیم.
تیم ملی کشورمان امروز راس ساعت ۱۷:۳۰  به مصاف تیم ملی ویتنام می‌رود تا پس از آغاز و صعود مقتدرانه در مسابقات این بار با شکست رقیب شگفتی ساز خود راهش را برای فینال باز کند اما از آنجا که ویتنام در رقابتی غیر قابل پیش بینی قدرت دوم فوتسال آسیا را از سد راه کنار زد و به نیمه نهایی رسید حالا مقابله با این انگیزه کمی بازی را سخت خواهد کرد زیرا ویتنامی ها برای خلق دومین شگفتی و شکست ایران تمام توان خود را بکارمی گیرند.
حریف امروز ایران با اینکه در دور قبل مسابقات در سال ۲۰۱۴ در خاک خودش مقابل ایران دو رقمی شد اما قطعا این ویتنام، ویتنام ۲ سال پیش نیست. آن ها با استخدام مربی اسپانیایی، در دو سال اخیر حسابی کار کرده اند و حتی موفق شدند مقام سومی جام باشگاه های آسیا در اصفهان را هم کسب کنند. تیم باشگاهی تایسون نام که مقام سوم آسیا را بدست آورد، از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی ویتنام تشکیل شده است و قطعا کادرفنی و بازیکنان می دانند دست کم گرفتن این تیم، یعنی مرگ. یعنی حسرت روی حسرت. پس بدون توجه به گمنامی ویتنامی ها، با قدرت پیش به سوی پیروزی برابر این تیم.
نا گفته نماند تیم ملی اکنون در بهترین حالت خود نسبت به سالهای گذشته قرار دارد زیرا یکدلی،هماهنگی تاکتیکی و فداکاری در تیم موج می زند تا ایران بهترین تیم و طیبی در تعقیب بهترین گلزن مسابقات باشد البته مصدومیت کشاورز که وی را از این بازیها محروم کرده دشوار است اما آمادگی بازیکنان میتواند این جای خالی پررنگ را پر کند.
اما در دیگر رقابت ای هفته ازبکستان میزبان رقابت ها به مصاف تایلند، نایب قهرمان دوره گذشته می رود که این دیدا از ساعت ۱۴:۳۰آغاز می شود.
فاتحان مرحله نیمه نهایی یکشنبه دوم اسفند و ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم می‌روند اما تیم‌های بازنده دیدارهای امروز، یکشنبه راس ساعت ۱۴:۳۰ در همین ورزشگاه برای گرفتن سکوی سوم آسیا با هم تقابل می کنند.
اما آخرین جواز حضور در جام جهانی را هم پیروز رقابت استرالیا قزقیزستان به دست می گیرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ...ebrahim جمعه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۱۱

ba tashakkor az saite khubetun,
khat akhar in postetun eshtebahe, gherghyzestan va ostralia baraye sahmiye 5 asia dar jame jahani bazi khahand kard.
vali be ehtemale ziad in cament ro chap nemikonid, enshalla ke chap konid.

علیرضا جمعه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

من که نفهمیدم کجاش اشتباهه

ناشناس جمعه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

خط آخرش, نوشته بودن قرقیزستان و تایلند برا مقام پنجم بازی خواهند کرد, که اشتباه بود چون استرالیا و قرقیزستان برا مقام پنجم بازی میکنند نه تایلند,
بعد از کامنت من, دوستان عزیز ویرایش و خط اخر را اصلاح کردند, خیلییییییی متشکر