کد خبر : 60584
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 23:03
-

انتخاب داور ژاپنی برای بازی فینال!

انتخاب داور ژاپنی برای بازی فینال!
کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب، یک داور ژاپنی را برای بازی فینال انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در یک اقدام شبهه‌برانگیز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کوزاکی توموهیرو از ژاپن به عنوان داور اول بازی فینال انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفت که بیم آن می‌رود تا داور ژاپنی برای عقده‌گشایی از عدم صعود کشورش به جام‌جهانی قضاوتی یک جانبه به سود میزبان انجام دهد. پیش از این نیز عباس ترابیان نگرانی خود را از کارشکنی‌های احتمالی ژاپنی‌ها برای جلوگیری از قهرمانی کشورمان اعلام کرده بود.

اسامی داوران بازی فینال و رده‌بندی اعلام شده و بر اساس آن کوزاکی توموهیرو از ژاپن به عنوان داور اول دیدار ایران و ازبکستان انجام وظیفه خواهد کرد. بر این اساس لیو جیانگیوآ از جمهوری خلق چین، ری ریتگا مارتینز از فلیپین و ترونگ دونگ از ویتنام داور ژاپنی را در این بازی همراهی خواهند کرد. سامیناتن ماریموتو مالزیایی نیز ناظر این دیدار خواهد بود.

توموهیرو در این بازی‌ها به عنوان داور نخست قضاوت دیدارهای لبنان با قرقیزستان و قرقیزستان با عربستان سعودی در مرحله گروهی و تایلند با استرالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی را بر عهده داشته است.

داوران دیدار رده‌بندی نیز به شرح زیر خواهند بود. آن ران از جمهوری خلق چین داور اول، خمیس حسن الشمسی از امارات متحده عربی داور دوم، کولی کریستوفر دنیل از استرالیا داور سوم و نورالدین بوکوف از قرقیزستان وقت نگه‌دار. همچنین صدرالدین موسوی از جمهوری اسلامی ایران نیز ناظر این دیدار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.