کد خبر : 60577
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 17:07
-

خوراکچی: باید مراقب تیم ناشناخته ازبکستان باشیم

خوراکچی: باید مراقب تیم ناشناخته ازبکستان باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی گفت: خوزه ماریا مندز سرمربی اسپانیایی ازبکستان با شناخت کاملی که از فوتسال آسیا دارد، این تیم را بدون هیاهو آماده حضور در جام ملت ها کرد. وی به نتایج ضعیف نماینده ازبکستان در فوتسال جام باشگاه های آسیا در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: همگان تصور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی گفت: خوزه ماریا مندز سرمربی اسپانیایی ازبکستان با شناخت کاملی که از فوتسال آسیا دارد، این تیم را بدون هیاهو آماده حضور در جام ملت ها کرد.
وی به نتایج ضعیف نماینده ازبکستان در فوتسال جام باشگاه های آسیا در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: همگان تصور می کردند، حذف زودهنگام ازبک ها در جام باشگاه ها بیانگر افت فوتسال این کشور است.
سرمربی فصل گذشته تیم میثاق، گفت: ازبک ها از یک سال قبل بدون دیدارهای تدارکاتی زیاد خود را آماده میزبانی جام ملت ها کردند و سایر تیم ها شناخت چندانی از وضعیت این تیم نداشتند.
وی به حضور تماشاگران پرشمار در دیدار فینال جام ملت های آسیا اشاره کرد و افزود : خوشبختانه ملی پوشان ایرانی تجربه بازی در سالن های مملو از تماشاگر را دارند اما امیدوارم آنها با تمرکز لازم وارد میدان شوند و در دقایق اولیه بازی، فشار تماشاگران میزبان را تحمل کنند.
خوراکچی با بیان اینکه سومین نسل طلایی فوتسال ایران متولد شده است، اظهار داشت: سبک بازی این تیم همطراز تیم های اسپانیا و برزیل است و می توان به درخشش ملی پوشان در جام جهانی کلمبیا امیدوار بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.