کد خبر : 60513
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 11:08
-

رویای ژاپن بر باد رفت/ حیف از تقویم جهانی چشم بادامی‌ها!

رویای ژاپن بر باد رفت/ حیف از تقویم جهانی چشم بادامی‌ها!
ناکامی تیم ملی فوتسال ژاپن در رسیدن به مسابقات جام جهانی کلمبیا و شکست مقابل تیم‌های ویتنام و قرقیزستان، تقویم مسابقات و اردوهای تدارکاتی این تیم در سال ۲۰۱۶ را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا یک سورپرایز بزرگ داشت و آن هم ناکامی بزرگ ژاپن مدافع عنوان قهرمانی بود. ژاپنی‌ها که برای تکرار عنوان قهرمانی برنامه گسترده‌ای داشتند و قبل از شروع جام ملت‌های آسیا بازی‌های تدارکاتی زیادی را برگزار کردند، ابتدا با شکست مقابل ویتنام از راهیابی به نیمه نهایی بازماندند و سپس با قبول باخت سنگین مقابل قرقیزستان، حتی از رسیدن به جمع پنج تیم اول بازماندند و سهمیه مسابقات جام جهانی را از دست دادند.

این اتفاق در حالی برای ژاپن رقم خورد که آنها تنها تیم آسیایی بودند که برنامه ریزی گسترده‌ای برای سال ۲۰۱۶ و حضور در مسابقات جام جهانی کلمبیا داشتند. ژاپنی‌‌ها که خودشان را در جام جهانی می‌دیدند، بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای تدارکاتی زیادی را پیش بینی کرده بودند.

چشم بادامی‌ها قرار بود اولین اردوی خود را در کشور اسپانیا در ماه آوریل و دومین اردو را در این کشور در اوایل سپتامبر برگزار کنند. در برنامه ژاپنی‌ها حتی مشخص شده بود که روز پنجم سپتامبر عازم کشور کلمبیا شوند و قبل از شروع مسابقات، اردوی چهار روزه‌ای را در کشور میزبان برگزار کنند.

مشخص نیست که آیا ژاپنی‌ها حالا به خاطر ناکامی در رسیدن به جام جهانی تقویم پیش بینی شده خود را عملی خواهند کرد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.