کد خبر : 60495
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 10:16
-

شمس:ایران ۲۰ سال از آسیا جلوتر است/فرق فوتسال ایران و ازبکستان مثل بنز و ژیان است/این تیم می تواند بین ۴ تیم برتر جهان باشد

شمس:ایران ۲۰ سال از آسیا جلوتر است/فرق فوتسال ایران و ازبکستان مثل بنز و ژیان است/این تیم می تواند بین ۴ تیم برتر جهان باشد
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: اگر برنامه ریزی درستی برای تیم ملی انجام شود، این بازیکنان به راحتی می‌توانند جز 4 تیم برتر جهان قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۱۳ بر ۱ از سد ویتنام بگذرد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد. ملی پوشان فوتسال ایران دوشنبه در بازی فینال برابر ازبکستان میزبان مسابقات قرار می‌گیرند تا بتوانند بعد از دو دوره دوری از جام قهرمانی آسیا دوباره این جام را به ایران برگردانند.

حسین شمس در مورد بازی روز گذشته ایران مقابل ویتنام و صعود ملی‌پوشان به دیدار پایانی این رقابت‌ها گفت: «فوتسال ایران با آسیا قابل قیاس نیست و ما حدود ۲۰ سال از سایر تیم‌های آسیا فراتر هستیم. یعنی ۲۰ سال ما هیچ پیشرفتی نکنیم و سر جای خودمان باقی بمانیم شاید سایر کشورهای آسیا در فوتسال به ما برسند. زمانی که یک تیم در نیمه نهایی یک تورنمنت بین‌المللی با ۱۳ گل تیم حریف را شکست می‌دهد نشان دهنده قدرت آن تیم است.»

وی ادامه داد: «ویتنامی‌ها در مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشتند و بچه‌ها به راحتی توانستند این تیم را شکست دهند و با اقتدار به قینال مسابقات صعود کنند.»

وی در خصوص سطح فنی تیم ملی ازبکستان افزود: «ازبک‌ها در چند سال اخیر سرمایه گذاری زیادی در فوتسال کردند و از یک مربی خوب اسپانیایی بهره می‌برند. اما با این شرایط هم فاصله زیادی با فوتسال ایران دارند. فرق فوتسال ایران با ازبکستان مانند فرق میان بنز و ژیان است. قطعا ما در بازی فینال هم به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و به مقام قهرمانی برسیم.»

کارشناس فوتسال ایران در رابطه با سطح فنی تیم ایران و اینکه این تیم می‌تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد افزود: «اگر برنامه ریزی درستی برای تیم ملی انجام شود، این بازیکنان به راحتی می‌توانند جز ۴ تیم برتر جهان قرار بگیرند. الیته بعید می‌دانم که فدراسیون فعلی بتواند برنامه‌ریزی درستی برای تیم ملی انجام دهد. این دو دوره هم که جام قهرمانی آسیا را از دست دادیم دلیلش انتخاب نادرست خسوس از طرف فدراسیون بود که برای چند سال قدرت فوتسال ایران را زیر سوال برد.»

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

شما قطعا باعث افتخاره فوتسال ایرانی. ولی حتی تو تعریفتم مث انتقادت تند میری

اصغر شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

آدم ٢ رو تر از تو تو ورزش دنیا نیست!!!!
١ دی تو مصاحبه مگه خودت نگفتی قهرمان آسیا نمیشویم و بعیده با این کادر فنی قهرمان آسیا بشیم چی شد ؟؟؟!! دیدی ایران ١٠ تا ١٠ تا گل زد حرفتو پس گرفتی
افرادی مثه شما فقط سنگ میندازن هر روزم یه حرفی میزنن

محمد علي شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

من نمیدونم از کی تا حالا قطبی یا قلعه نویی هر روز درباره تیم ملی فوتبال نظر میدن اوناهم سرمربی اسبق بودن ولی از هر ۴ تا خبر یکیش ماله اونا نیست ایشون چه پستی دارن که هر روز نظر میدن بیشتر از خود سرمربی حرف میزنن و همیشه تیتر یک اخباره این سیا بازیا را تمام کنید

ساوجي شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

اقا این بابا ولکن نیست ولی وجدانا نظرات تحقیر امیز وروحیه شکن این کارشناس بزرگوار را بعد از انتخاب ناظم الشریعه وقبل از اعزام تیم ملی به مسابقات برزیل مطالعه بقرمایید..وبا الان کنار هم بچینید..ببینید چه شو کمدی وبامزه ای توش در میاد..