کد خبر : 60615
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 10:02
-

دبیری:فوتسال ایران فراتر از آسیاست

دبیری:فوتسال ایران فراتر از آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم فوتسال ایران در رقابت‌های قهرمانی جام ملت‌ها تا دیدار پایانی مقتدرانه ظاهر شد و نتایج این تیم به خوبی موید این ادعاست که فوتسال ایران فراتر از آسیا بوده و فاصله ایران با سایر تیم‌های آسیایی زیاد است. وی گفت: سوای سطح بالای فوتسال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم فوتسال ایران در رقابت‌های قهرمانی جام ملت‌ها تا دیدار پایانی مقتدرانه ظاهر شد و نتایج این تیم به خوبی موید این ادعاست که فوتسال ایران فراتر از آسیا بوده و فاصله ایران با سایر تیم‌های آسیایی زیاد است.

وی گفت: سوای سطح بالای فوتسال ایران از آسیا، از عوامل موفقیت‌های این دوره باید به برگزاری لیگ برتر به صورت منظم اشاره کرده و همچنین استفاده از بازیکنان آماده در تیم ملی بوده، هر چند معتقد هستم از تیم دبیری تبریز می‌توانست بازیکنانی در تیم ملی فوتسال کشور حضور داشته باشند.

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد بازی پایانی جام ملت‌های آسیا گفت: نتایج فوتسال ایران در این دوره به حدی خوب بوده که این تیم ازبکستان است که باید از مصاف با تیم ایران وحشت داشته باشد و ما باید همان روند بازی‌های قبلی خود را در دیدار فینال ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: قطع به یقین سطح فوتسال ایران بسیار بالاتر از ازبکستان بوده و بازیکنان ایران اگر همان بازی‌های قبلی خود را در فینال برگزار کنند، پیروزی با اختلاف چند گل برای تیم ملی ایران قابل پیش‌بینی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.