کد خبر : 60674
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 13:50
-

شمسایی:از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در تیم ملی بودم/با این نمایش در جمع ۴ تیم برتر جهان قرار می گیریم

شمسایی:از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در تیم ملی بودم/با این نمایش در جمع ۴ تیم برتر جهان قرار می گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی فوتسالیست با تکنیک کشور که حالا به عنوان مربی بازیکن مشغول فعالیت در تیم تاسیسات دریایی است، با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم فوتسال ایران و شخص ناظم الشریعه در تیم ملی گفت: من از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در فوتسال کشور بودم ، زمانی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی فوتسالیست با تکنیک کشور که حالا به عنوان مربی بازیکن مشغول فعالیت در تیم تاسیسات دریایی است، با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم فوتسال ایران و شخص ناظم الشریعه در تیم ملی گفت: من از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در فوتسال کشور بودم ، زمانی که بزرگترین بازیکنان جهان در کنار مربیان ایرانی پرورش یافته اند، دلیل ندارد افراد خارجی به ایران بیایند که ضعیف تر از سطح فوتسال کشور هستند.

وی با بیان اینکه من اولین و سر سخت ترین مخالف حضور خسوس کاندلاس در تیم ملی بودم و همیشه برای این موضوع مرا سرزنش و مواخذه می کردند افزود: اما الان خوشحالم که تیم با هدایت مربی ایرانی به راحتی و با اقتدار توانست به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کند و ناکامی دوره قبل را جبران کند.

شمسایی که از جمله تکنیک ترین بازیکنان تاریخ فوتسال کشور است اظهار داشت: ساختار بازی تیم ملی فوتسال یک ساختار صحیح ، حرفه ای و با طراوت است و بازیکنان خواسته های مربی را تمام و کمال اجرا می کنند که یکی از دلایل این موفقیت پویایی لیگ فوتسال است.

سرمربی باشگاه تاسیسات دریایی گفت: بازیکنان تیم ملی که میانگین بیست و شش سال دارند از جوانان با تجربه و با تجربه های جوان تشکیل شده اند که از امتیازات و ویژگی های لیگ پویای فوتسال است.

وی با بیان اینکه در لیگ فوتسال تا لحظه آخر تکلیف قهرمان مشخص نشده بود افزود: همین موضوع موجب شده بود تا بازیکنان با بیشترین انگیزه تا ثانیه آخر تمرینات را جدی بگیرند و در آمادگی بالا قرار داشته باشند که این موضوع دست مربیان تیم ملی را برای انتخاب بازیکن باز گذاشته بود.

وحید شمسایی با بیان اینکه به طور همزمان شاهد برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی در سه منطقه اروپا ، آفریقا و آمریکای جنوبی هستیم افزود: به جرات می توان گفت تیم ملی  با نمایشی که در جام ملت های آسیا از خود به نمایش گذاشت در جمع چهار تیم برتر جهان جای دارد.

گلزن سابق تیم ملی فوتسال در مورد تقویت کادر فنی گفت: زمانی که کادر فنی به معنای واقعی کلمه یک تیم هستند و توانستند چنین نتیجه ای را رقم بزنند نیازی به اضافه شدن نفر جدید نیست، این کادر فنی نیاز به حمایت دارد و می تواند نتایج درخشانی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه تا کنون ایران در سه دوره از مسابقات جام ملت های آسیا نتوانسته به فینال راه پیدا کند اظهار داشت: کسانی که در این سالها اجازه ی ورود مربی ایرانی به تیم ملی ندادند باید پاسخگو باشد ، فوتسال ما مربی بزرگ می خواهد که نمونه های آن در کشور هستند و اگر قرار است از فرد خارجی استفاده شود باید فردی نامدار و صاحب عنوان باشد.

شمسایی شرط کسب موفقیت در مسابقات جام جهانی فوتسال را برگزاری لیگ پویا دانست و گفت: برگزاری یک لیگ پویا و استفاده از جوانان با استعداد و همچنین بازی با حریفان قدرتمند و صاحب سبک بدون ترس از کسب هر نتیجه می تواند زمینه ساز موفقیت های فوتسال کشور در سطح جهانی باشد.

وی در پایان گفت: ان شا الله روز یکشنبه بعد از پیروزی ازبکستان و کسب قهرمانی جام ملت های آسیا یکبار دیگر جشن قهرمانی آسیا را با کادر فنی ایرانی می گیریم و کسانی که در این سالهای اصرار بر روی مربی خارجی داشتند امروز باید پاسخگو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

با این نمایش در جمع ۴ تیم دنیا قرار نمی گیریم
چون حضرات قرار است ۹ ماه لیگ رو تعطبل کنند و این تیم هم از هم پاشیده شود