کد خبر : 60597
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 9:39
دسته‌بندی نشده
-

طیبی: می‌خواهیم جام قهرمانی فوتسال را به مردم خوب ایران تقدیم کنیم/آقای گلی نمی‌خواهم، جام قهرمانی می‌خواهم

طیبی: می‌خواهیم جام قهرمانی فوتسال را به مردم خوب ایران تقدیم کنیم/آقای گلی نمی‌خواهم، جام قهرمانی می‌خواهم
بازیکن تیم ملی از شرایط این تیم پیش از بازی فینال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسن طیبی یکی از جوان‌های آینده‌دار فوتسال ایران است که با ۱۰ گل بخت اول آقای گلی رقابت‌های فوتسال سال ۲۰۱۶ ازبکستان نیز محسوب می‌شود. طیبی در آستانه بازی فینال با ازبکستان از امیدهایش برای قهرمانی در این رقابت‌ها می‌گوید. احتمالا امشب مردم ایران می‌توانند بار دیگر به قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا فخر بفروشند…

بازی نیمه نهایی مقابل ویتنام خیلی یکطرفه بود. شما ۱۳ بار دروازه این تیم را باز کردید. نتیجه خیلی عجیبی بود.
خدا را شکر می‌کنم که برنده بازی شدیم و به فینال راه پیدا کردیم. تیم ویتنام هم تیم بدی نبود چون ژاپن را از رقابت‌ها حذف کرده بود. ولی قدرت تیمی ایران واقعا فراتر از آسیا است. من قدرت ایران را به عینه در این بازی حس کردم.
اگر ژاپن به نیمه نهایی می‌آمد احتمالا آنها را هم با این نتیجه می‌بردید و باخت بزرگی در تاریخ فوتسال این کشور مقابل ایران رقم می‌خورد.
همینطور است. با تمام احترامی که برای فوتسال ژاپن قایل هستم اما اگر آنها به نیمه نهایی می‌آمدند شکست بزرگی را متحمل می‌شدند. به نظر من هم ژاپنی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند.
به دنبال آقای گلی هم هستی؟
آقای گلی من مهم نیست. مهم جام قهرمانی است. من همیشه کاری را کردم که کادر فنی از من می‌خواهد. همیشه می‌خواهم برنامه‌های آنها را در زمین پیاده کنم. امیدوارم که آقای ناظم‌الشریعه از عملکرد من راضی باشد چون تمام هدفم این است که آنها را راضی نگه دارم.
امروز در فینال با ازبک‌ها بازی می‌کنید. شاید سخت‌ترین بازی‌تان همین باشد.
در بازی با ازبکستان باید تمرکزمان را خیلی بالا ببریم چون آنها از وجود تماشاگران خودشان سود می‌برند. قطعا سالن پر از تماشاگر خواهد شد. ازبک‌ها تماشاگران پرشوری دارند.
البته هیچ ایرانی انتظار ندارد که شما بازنده این بازی باشد و از شما جام قهرمانی می‌خواهند.
قطعا ما هم می‌خواهیم جام قهرمانی فوتسال را به مردم خوب ایران تقدیم کنیم. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی فقط به دنبال قهرمانی هستند وشما مطمئن باشید که با جام به ایران بازمی‌گردیم. از مردم می‌خواهم به ما کمک کنند و با دعای خیرشان بازی ما را به سمت قهرمانی فوتسال آسیا سوق دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

تو که راست میگی آقای گلی نمیخوای