کد خبر : 60670
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 12:29
-

نجاریان:راهکار جدیدی برای شروع لیگ فوتسال نداریم/دو طرف باید کوتاه بیایند

نجاریان:راهکار جدیدی برای شروع لیگ فوتسال نداریم/دو طرف باید کوتاه بیایند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره آخرین شرایط فصل آینده مسابقات لیگ برتر و زمان شروع بازی‌ها با بیان مطلب فوق افزود: پیش از شروع جام ملت‌های آسیا بود که جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌ها برگزار کردیم. در آن جلسه سه پیشنهاد برای شروع مسابقات داشتم که در نهایت روی دو مورد بحث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره آخرین شرایط فصل آینده مسابقات لیگ برتر و زمان شروع بازی‌ها با بیان مطلب فوق افزود: پیش از شروع جام ملت‌های آسیا بود که جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌ها برگزار کردیم. در آن جلسه سه پیشنهاد برای شروع مسابقات داشتم که در نهایت روی دو مورد بحث و بررسی صورت گرفت. یکی از این پیشنهادات شروع مسابقات از ۲۱ خرداد بود و دیگری شروع لیگ از مهرماه و بعد از اتمام مسابقات جام جهانی کلمبیا.

وی تصریح کرد: طبق برنامه اول لیگ ۲۱ خرداد شروع می‌شد و تا سوم مرداد ادامه می‌یافت. در آن زمان لیگ به خاطر جام باشگاه‌های آسیا تعطیل می‌شد و بلافاصله به خاطر درخواست کادر فنی تیم ملی برای اردوی یک ماهه قبل از جام جهانی، این تعطیلی ادامه می‌یافت و تا مهرماه طول می‌کشید. برای همین هشت مدیر و نماینده باشگاه در جلسه اعلام کردند که مسابقات لیگ از مهرماه شروع شود تا به این تعطیلات نخوریم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: بعضی از باشگاه‌ها مثل مس سونگون بازیکنان خارجی دارند و در صورت شروع مسابقات در خرداد و تعطیلات ۸۰ روزه، به شدت متضرر خواهند شد. این تعطیلات هزینه تیم‌ها را بالا می‌برد.

نجاریان درباره اینکه قطعا تیم ملی یکی از بخش‌هایی است که از این برنامه متضرر می‌شود، گفت: بله، از نظر فنی تیم ملی ضرر می‌کند ولی چه کار می‌شود کرد که لیگ برتر هم سه ماه تعطیل نشود؟! ما هیچ راهکار جدیدی نداریم و باید هر دو طرف یعنی هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی کوتاه بیایند. به هر حال منتظریم تا جام ملت‌ها تمام شود و در یک جلسه دیگر، تصمیم نهایی را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

تصمیم گیرنده فوتسال ایران تو باشی وای به حال فوتسال ما

بی نام یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

اقای نجاریان شما داری فقد بع نفع خودت حرف میزنی فکر کردی سلطان شمس وشمسایی میزارن شما به مقصودتون برسید

شاهین یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

خدا شاهده نجاریان و مهندس منصوری هیچی از فوتسال نمیفهمن
خودشون در امد خوب دارن به فوتسالی ها که فقد درامدشون از فوتساله فکر نمیکنن
متاسفم برای هر دوشون
هیچ جای دنیا لیگ فوتسالشون این مدلی نیست

نام ... یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

واقعا نشون دادی هیچی از فوتسال نمیفهمی و فقط به فکر منافع خودت هستی.بیچاره مردم ساری و فوتسال دوستان