کد خبر : 61018
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 18:45
-

اسلامیان:تیم ملی فوتسال ایران با شایستگی قهرمان آسیا شد

اسلامیان:تیم ملی فوتسال ایران با شایستگی قهرمان آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود اسلامیان ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت: قهرمانی تیم ملی فوتسال نشان از شایستگی و لیاقت بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی دارد. این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا نشان داد کسب جایگاه نخست رنکینگ آسیا و پنجم جهانی فوتسال بی جهت در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود اسلامیان ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت: قهرمانی تیم ملی فوتسال نشان از شایستگی و لیاقت بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی دارد. این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا نشان داد کسب جایگاه نخست رنکینگ آسیا و پنجم جهانی فوتسال بی جهت در اختیار بازیکنان قرار ندارد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای ابتدایی این مسابقات عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بدون دغدغه و به ثمر رساندن گلهای زیاد، به مرحله فینال رسید و در دیدار فینال نیز توانست علیرغم میزبانی ازبکستان و جو بسیار سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت، قهرمانی را از آن خود کند.

وی در پایان گفت: کسب این عنوان را به خانواده فوتسال کشور اعم از باشگاهها و بخصوص باشگاههای فوتسال تبریک م یگویم و امیدوارم افتخار آفرینی فوتسالیست های ایران در مسابقات جام جهانی کلمبیا نیز ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.