کد خبر : 60875
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:26
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی ازبکستان: ما فرصت بزرگ شکست تیم ایران را از دست دادیم

سرمربی ازبکستان: ما فرصت بزرگ شکست تیم ایران را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتسال ازبکستان بعد از باخت مقابل ایران و ناکامی در کسب اولین قهرمانی رقابتهای فوتسال آسیا گفت: ما فرصت بزرگ شکست تیم ایران را از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دلشاد ایرسالوف در آغاز با گلزنی در دیدار فینال مقابل تیمی که در پنج بازی خود ۴۶ گل زده است، ازبکستان را پیش انداخت. اما قدرت بهادری و محمد کشاورز قبل از پایان نیمه اول برای ایران گلزنی کردند. باوجود تلاشهای ازبکستان در نیمه دوم، شاگردان پازوس نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و در نهایت ایران به یازدهمین قهرمانی قاره ای خود دست یافت.
پازوس گفت: ما قبل از بازی در مورد اهمیت مهار تیم ایران در پنج دقیقه اول صحبت کردیم، چرا که در هر بازی آنها در اوایل بازی حریف را درهم می شکستند.
وی گفت: ما آنها را متوقف کردیم و توانستیم گل بزنیم که کمک زیادی به ما بود. اما اولین گلی که خوردیم اشتباه بود و گل دوم نیز به علت عدم تمرکز وارد دروازه ما شد.
سرمربی ازبکستان گفت: من به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها در تمام تورنمنت جنگیدند و ایران را تا لحظه آخر در هراس از تساوی نگه داشتند. شاید فردا اتفاقات این تورنمنت را درک کنیم. اما حالا زمان مناسبی نیست، چرا که همه ما بسیار ناراحتیم.
وی خاطر نشان کرد: در تمام دوران حرفه ای ام چنین حمایتی از هواداران را تجربه نکرده ام. من در اروپا و آسیا بوده ام و از اینکه شانس قهرمانی را از دست دادیم ناراحت هستم.
ازبکستان با پیروزی مقابل عربستان، قرقیزستان و لبنان در مرحله گروهی به یک چهارم نهایی صعود کرد.
آنها در یک چهارم نهایی عراق را مغلوب کردند و در نیمه نهایی نیز تایلند را در ضربات پنالتی شکست دادند.
پازوس گفت: در هر بازی باید تا دقیقه آخر می جنگیدیم. در حالی که ایران بازی دشواری مثل ما نداشت و مجبور نبودند انرژی خیلی زیادی صرف کنند.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای شاگردان خود، گفت: ما فرصت بزرگی را برای شکست ایران از دست دادیم. دو گل آنها به علت اشتباه و عدم تمرکز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

نه که گل شما خیلی فنی بود..رو نیست که..اگه بچه ها استرس نداشتن و موقعیت هارو خراب نمیکردن اونوقت به ازبکستان قدرت واقعی ایران را نشان میدادیم