کد خبر : 60888
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:59
-

شمسایی:همه جامعه فوتسال از این قهرمانی خوشحال هستند/ جام ملتها از همین امروز برای ما تمام شد/ در جام جهانی خبری از اردن و ویتنام نیست

شمسایی:همه جامعه فوتسال از این قهرمانی خوشحال هستند/ جام ملتها از همین امروز برای ما تمام شد/ در جام جهانی خبری از اردن و ویتنام نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره قهرمانی تیم ‌ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا، اظها‌ر کرد: به این که چه تیم‌هایی را در این ر‌قا‌بت‌ها شکست دادیم، کاری ندارم. مهم این بود که قهرمان شویم و مجددا بر بام فوتسال آسیا ایستادیم. این مهم‌تر‌ین اتفاق بود. او ا‌ضافه‌ کرد‌: پس از ناکامی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره قهرمانی تیم ‌ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا، اظها‌ر کرد: به این که چه تیم‌هایی را در این ر‌قا‌بت‌ها شکست دادیم، کاری ندارم. مهم این بود که قهرمان شویم و مجددا بر بام فوتسال آسیا ایستادیم. این مهم‌تر‌ین اتفاق بود.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: پس از ناکامی در جا‌م ملت‌های ۲۰۱۲ – ۲۰۱۴ قهرمانی دوباره در ازبکستان اتفاق خوبی است و این پیروزی را به خانواده‌ فوتسال تبریک می‌گویم. این موفقیت مختص به فرد خاصی نیست و همه جامعه فوتسال از این اتفاق خوشحال هستند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان این که وقتی به موفقیت برسید، نکات منفی هم به مثبت تبدیل می‌شود، افزود: بازیکنان این تیم متحد و هم دل شده بودند که قهرمانی را به دست بیاورند و از طرفی کادرفنی خوب ارتباط مناسبی را با بازیکنان برقرار کرده بودند و همین عاملی برای قهرمانی تیم ‌ملی شد. از این به بعد جا‌م ملت‌های آسیا تمام شده و باید چشم اندازمان را موفقیت در جا‌م جها‌نی قرار دهیم.

شمسایی گفت: جا‌م جها‌نی جولانگاه تیم‌های بزرگ است و دیگر در این ر‌قا‌بت‌ها با تیم‌هایی مانند اردن، عراق و ویتنام مصاف نخواهیم کرد. در این ر‌قا‌بت‌ها با تیم‌های قدرتمندی مصاف می‌کنیم؛ تیم‌هایی که ساختار و بر‌نامه‌ریزی مناسبی دارند و در جا‌م ملت‌های اروپا و آمریکا بسیار نزدیک به هم ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پایان با اشاره به لیگ خوبی که برگزار شد، گفت: اگر تیم ‌ملی ما در این ر‌قا‌بتها موفق شد حاصل یک لیگ پویا و قوی بود. بازیکنانی که تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیدند و خودشان را در شرایط ایده‌آل بدنی حفظ کرده بودند. باید از مربیان لیگ فوتسال‌مان تشکر کنیم که این بازیکنان را آماده نگه داشتند. اصلا نباید به تعطیلی لیگ فوتسال تا جا‌م جها‌نی فکر کنیم، چرا که این اتفاق سراسر ضرر است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.