کد خبر : 60984
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:18
-

مراقب خودتان باشید، همین نفرات دعوت خواهند شد

مراقب خودتان باشید، همین نفرات دعوت خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران عصر امروز پس از قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به ایران بازگشت. محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در فرودگاه در حالی که با بازیکنان خداحافظی می‌کرد نکاتی را به آنها گوشزد کرد. وی اظهار داشت: از همه مطالب مهم‌تر برای من گرفتن کاپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران عصر امروز پس از قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به ایران بازگشت. محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در فرودگاه در حالی که با بازیکنان خداحافظی می‌کرد نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

وی اظهار داشت: از همه مطالب مهم‌تر برای من گرفتن کاپ اخلاق بود که به آن افتخار می‌کنم. شاید در دوره‌های گذشته قهرمانی به دست آوردیم اما کسب این عنوان در کنار کاپ اخلاق برایم بسیار بااهمیت بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در حالی که برای بازیکنان سخن می‌گفت، گفت: شما مراقب خودتان در باشگاه‌هایتان باشید چرا که با دو سه تغییر همین نفرات به تیم ملی اضافه خواهند شد و اول اردیبهشت ماه باید به ایتالیا سفر کنیم. مسائل اخلاقی برای من بسیار مهم است و همین روال را در باشگاه‌هایتان هم ادامه دهید.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار سه شنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۰۳

برای اینکه علیه ناظم حرفی زده نشودباقول دعوت همه راتطمیع میکنداگرنگاه بازیهابکنیم بازی باعراق وچین وقرقیز وویتنام وازبک رااگرتیم های پایین جدول لیگ هم مثل آذرخش یافردوسی هم بودن همین نتایج رامیگرفتندپس درموردترکیب تیم ازسرمربی تابازیکن هنوز زوداست نظربدهیم وچندبازی باروسیه واسپانیاوبرزیل وآرژانتین و..عیارسرمربی وبازیکنان رانشان میدهد.