کد خبر : 60844
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:00
-

کفاشیان: علت اصلی قهرمانی تیم ملی وجود یک لیگ پویاست/فوتسال ایران مجددا روند پیشرفت خود را طی کرده است

کفاشیان: علت اصلی قهرمانی تیم ملی وجود یک لیگ پویاست/فوتسال ایران مجددا روند پیشرفت خود را طی کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله کسب سه گانه فوتسال ایران در سال اخیرو… گفتگو کرد. *صعود دوباره ایران بر قله آسیا پس از ۶ سال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ یکی از دلایل اصلی قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله کسب سه گانه فوتسال ایران در سال اخیرو… گفتگو کرد.
*صعود دوباره ایران بر قله آسیا پس از ۶ سال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

یکی از دلایل اصلی قهرمانی تیم ملی در آسیا برگزاری لیگی با کیفیت است. از تمامی باشگاه‌های لیگ فوتسال ایران تشکر می کنم چرا که با برگزاری رقابت‌هایی در سطح بالا توانستند تیم ملی قدرتمندی را ایجاد کنند. علت اصلی قهرمانی تیم وجود یک لیگ پویاست که ماحصل آن تیم ملی است که می تواند بر قله آسیا بایستد. علاوه بر این یکی دیگر از دلایل موفقیت تیم ملی فوتسال ایران کادر فنی خوب و یک دست است. همچنین بازیکنانی در سطح بالا که با اتحاد و همدلی نشان دادند می‌توانند در مقام قهرمان آسیا خود را نشان دهند.

* فوتسال ایران چه در سطح بانوان و چه در سطح آقایان نشان داد که می‌تواند موفقیت‌های بیشتری در آسیا و جهان به دست آورد، پتانسیل فوتسال ایران را چگونه می‌بینید؟

قطعا قهرمانی در رقابت‌های بانوان و آقایان آن هم در سطح آسیا نشان می‌دهد که بازیکنان ما در این رشته ورزشی مصمم هستند تا در رده‌های جهانی خود را نشان دهند. ما در مدت اخیر چه در رده مردان چه در رده بانوان و چه در سطح قهرمانی باشگاه‌های آسیا در مقام نخست قرار گرفتیم و نشان دادیم که حرف اول آسیا را در رشته فوتسال می‌زنیم. فوتسال ایران مجددا روند پیشرفت خود را طی کرده و اگر حمایت‌های لازم انجام و این رشته ورزشی المپیکی شود به راحتی می توانیم به المپیک صعود کنیم و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.