کد خبر : 61061
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 11:11
-

ترابیان:با بازی های تدارکاتی خوب می توانیم در جام جهانی هم موفق شویم

ترابیان:با بازی های تدارکاتی خوب می توانیم در جام جهانی هم موفق شویم
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تعداد گل‌های زده و گل‌های خورده ایران در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا نشان دهنده اقتدار فوتسال ایران در آسیاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت:«تیم ملی در این مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و تعداد گل‌های زده و گل‌های خورده ایران در این مسابقات نشان دهنده اقتدار فوتسال ایران در آسیاست.»

وی در رابطه با بازی فینال برابر ازبکستان و به مشکل خوردن ایران در مقابل این تیم افزود: «در شروع بازی فینال بازیکنان ایران حملات زیادی روی دروازه ازبکستان داشتند و اتفاقا حملات آنها منجر به گل نشد. همین عامل باعث شد تا مقداری از روحیه بازیکنان کم شود و هواداران ازبکستان هم فشار خودشان را روی ما زیاد کردند. در ورزش هم زمانی که یک تیم بزرگ جلوی یک تیم کوچک دچار استرس شود، تیم کوچک می‌تواند بازی بهتری را ارائه دهد.»

ترابیان در خصوص این مساله که تیم ملی می‌تواند در جام جهانی نتایج خوبی را کسب کند بیان کرد: «لازمه گرفتن نتایج خوب در جام جهانی برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیاست. دلیل موفقیت در جام ملت های آسیا هم انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگی چون روسیه، برزیل و ایتالیا بود. اگر تیم ملی هم در چند ماه باقی‌مانده تا جام جهانی بتواند بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا برگزار کند، قطعا ایران می‌تواند جز چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

آقا نمیشه بگید تیم تمرین کنه بعد یک تیم دیگه مثلا گیتی پسند را به جای آنها بفرستید جام جهانی؟
مثل باشگاههای اسیا که انها به جای منصوری فرستادید!