کد خبر : 61100
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 18:28
-

جاوید به بانک بیروت لبنان پیوست

جاوید به بانک بیروت لبنان پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید که به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا را در تاشکند کسب کند به لیگ برتر لبنان خواهد پیوست. جاوید قرار است تیم بانک بیروت را در پلی‌آف لیگ‌برتر این کشور همراهی کند تا به همراه این تیم مجوز صعود به جام باشگاه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید که به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا را در تاشکند کسب کند به لیگ برتر لبنان خواهد پیوست.

جاوید قرار است تیم بانک بیروت را در پلی‌آف لیگ‌برتر این کشور همراهی کند تا به همراه این تیم مجوز صعود به جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

این ملی‌پوش فوتسال ایران در دوره گذشته جام باشگاه‌های آسیا که در اصفهان با قهرمانی تاسیسات‌دریایی ایران به پایان رسید نیز در این تیم لبنانی حضور داشت و تا مرحله حذفی نیز با این تیم صعود کرد که در ضربات پنالتی به حریف عراقی باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

جاوید قرار است در مرحله دوم پلی‌آف این تیم لبنانی را همراهی کند که در مجموع ۷-۸ بازی در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

تیم بانک بیرون پیش از این ابراهیم حاجتی را از تیم فردوسی‌مشهد به خدمت گرفته که این دو بازیکن مشهدی کنار هم بازی خواهند کرد.

جاوید فردا صبح ساعت ۷:۳۰ تهران را به مقصد بیروت ترک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.