کد خبر : 61028
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 9:42
-

ناظم الشریعه:فوتسال آبروی فدراسیون است/ در آخرهای بازی کارمان سخت شده بود

ناظم الشریعه:فوتسال آبروی فدراسیون است/ در آخرهای بازی کارمان سخت شده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که یکشنبه توانست یازدهمین قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاورد امشب مهمان برنامه نود بود.او از شرایط سخت بازی فینال و نبرد با ازبکستان حرف زد و گفت:«ما وقتی گل اول را خوردیم ازبک ها روحیه زیادی گرفته بودند.آنها میزبان بودند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که یکشنبه توانست یازدهمین قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاورد امشب مهمان برنامه نود بود.او از شرایط سخت بازی فینال و نبرد با ازبکستان حرف زد و گفت:«ما وقتی گل اول را خوردیم ازبک ها روحیه زیادی گرفته بودند.آنها میزبان بودند و می خواستند قهرمان شوند.شرایط خیلی سخت بود.در نیمه اول خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم تیم را جمع و جور کنیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«در نیمه دوم شرایط بهتر شد اما باید بگویم که در آخر های بازی کارمان سخت شده بود.»

ناظم الشریعه گفت: بعد بازی با تیم های بزرگ دنیا فهمیدیم اگر میخواهیم برنده شویم باید مالکیت توپ خود افزایش بدهیم.
سرمربی تیم ملی درباره اینکه انتظار می رفت ازبکستان را هم پرگل ببریم گفت: ما قبل از فینال اصلا گل نخورده بودیم ولی اول بازی گل خوردیم و عقب افتادیم و آنها با این گل روحیه گرفتند و تشویق های خاص و پر سر و صدای تماشاگران آنها هم مزید بر علت شد. بازیکنان ازبکستان یک سال کامل در اردو بودند و بدن های قوی داشتند و همین کار را سخت کرده بود.
ناظم الشریعه درباره اینکه آیا طیبی دنبال آقای گلی بود و پاس نمی داد یا خیر گفت: نه هیچ کس دنبال آقای گل نبود و همه دنبال قهرمان شدن بودند. شرایط طیبی در اواخر مسابقات حساس شده بود و با توجه به اینکه رقیبش جلو افتاده بود در بازی نیمه نهایی و فینال تحت فشار بود و باید ۴ گل می زد که آقای گل شود و به این خاطر این تصور ایجاد شد.
سرمربی تیم فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا کسی در فرودگاه به استقبال آمد و از وزارت ورزش هم کسی بود یا نه گفت: بله آقای ترابیان و افتخاری آمدند اما از وزارت کسی نیامد.
وی درباره اینکه آیا صحبت دارد برای قهرمانی ۵۰۰ دلار گرفته اند گفت: به ما برای هر بازی ۱۰۰ دلار پاداش می دادند و در مراحل بعدی به ۲۰۰ دلار رسید. در بازی فینال پاداش به ۵۰۰ دلار رسید که مختص بازی است ولی قرار است پاداش ویژه ای هم برای قهرمانی به تیم داده شود.
ناظم الشریعه در پایان گفت: امیدواریم با این قهرمانی بین مسئولان فوتسال وفاق پیش بیاید و اختلافات رفع شود. ما از اول دنبال وفاق بودیم و اگر ما مربی ها با هم خوب باشیم مسئولان هم بیشتر بها می دهند و مشکلات رفع می شود و همین جا از مربیان می خواهم اگر توصیه و نکته ای دارند به من اطلاع دهند. به هر حال فوتسال الان آبروی فدراسیون فوتبال ما است. خدا را شاکرم لحظاتی لبخند به لب مردم آوردیم و این میسر نمی شد مگر به لطف رسانه ملی و ما که آنجا بودیم از لحاظ روحی خیلی روی ما تاثیر گذاشت و باعث غرور ملی شد. مسابقات آتی ما ۲۰ شهریور جام جهانی کلمبیا است و مردادماه هم جام باشگاه های آسیا را در پیش داریم.
ویدئو این گفتگو را در اینجا ببینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.