کد خبر : 61128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 9:38
-

ترابیان:تیم ملی ایران آنطور که باید و شاید در جام ملتها محک جدی نخورد/ از تیم‌های آسیایی یک سر و گردن بالاتر هستیم

ترابیان:تیم ملی ایران آنطور که باید و شاید در جام ملتها محک جدی نخورد/ از تیم‌های آسیایی یک سر و گردن بالاتر هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گوید اولویت فعلی فوتسال باید تعیین زمان شروع لیگ و برنامه مسابقات باشد. عباس ترابیان درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال بعد از قهرمانی در جام ملتهای آسیا، با بیان مطلب فوق گفت: ما باید از الان برای بازی با تیم‌های بزرگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گوید اولویت فعلی فوتسال باید تعیین زمان شروع لیگ و برنامه مسابقات باشد.
عباس ترابیان درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال بعد از قهرمانی در جام ملتهای آسیا، با بیان مطلب فوق گفت: ما باید از الان برای بازی با تیم‌های بزرگ دنیا برنامه ریزی کنیم. من حتی با آقای افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم صحبت کردم و گفتم مهمترین حرکتی که باید صورت بگیرد و خیلی اهمیت دارد، تعیین زمان شروع لیگ و برنامه مسابقات است.

وی افزود: اگر زمان لیگ بر اساس برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم ملی مدون شود، دیگر مشکلی برای تعیین زمان مسابقات تدارکاتی نخواهیم داشت و با یک آمادگی کامل وارد مسابقات جام جهانی خواهیم شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه تیم ملی ایران آنطور که باید و شاید در جام ملتها محک جدی نخورد، گفت: ما در مجموع از تیم‌های آسیایی و ازبکستان یک سر و گردن بالاتر هستیم ولی در بازی فینال چون زودتر گل خوردیم، این باعث ایجاد استرس و فشار روی تیم ملی شد. از سوی دیگر تماشاگران ازبکستان هم مدام تیمشان را تشویق می‌کردند و این یک مقدار بازیکنانمان را اذیت کرد ولی در نهایت توانستیم در این مسابقه به برتری برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.