کد خبر : 61122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 1:30
-

حذف بارسلونا از کوپا دل‌ری

حذف بارسلونا از کوپا دل‌ری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال بارسلونا با شکست مقابل پالما از صعود به فینال جام حذفی اسپانیا باز ماند. امشب و در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری ۱۶-۲۰۱۵ تیم فوتسال پالما موفق شد بارسلونا را ۴ بر ۳ در خانه شکست دهد و با پیروزی مجموع ۶ بر ۴ به فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال بارسلونا با شکست مقابل پالما از صعود به فینال جام حذفی اسپانیا باز ماند. امشب و در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری ۱۶-۲۰۱۵ تیم فوتسال پالما موفق شد بارسلونا را ۴ بر ۳ در خانه شکست دهد و با پیروزی مجموع ۶ بر ۴ به فینال بازی‌ها صعود کند. در این دیدار وادیلو، خوآ باتیستا، تافی و پیزارو برای پالما و مارک تولرا (۲ گل) و ویلده برای بارسلونا گل‌زنی کردند. دیدار رفت دو تیم ۲ بر ۱ به سود پالما به اتمام رسیده بود.

در دیگر دیدار این مرحله دو تیم ال‌پوزومورسیا و ریبرا ناوارا به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند. بدین ترتیب مورسیا با پیروزی ۱۱ بر ۴ توانست حریف پالما در فینال شود. ببه، لیما و ژه گل‌زنان مورسیا در این دیدار خانگی بودند. گل‌ها ریبرا ناوارا نیز توسط دیوید، خوزلیتو و روبی به ثمر رسید. مورسیا در دیدار رفت موفق شد بود ۸ بر ۱ به برتری دست پیدا کند.

بدین تریتیب دو تیم پالما و ال‌پوزو مورسیا موفق شدند به فینال ششمین دوره جام حذفی اسپانیا صعود کنند. تاریخ برگزاری دیدار فینال هنوز اعلام نشده‌است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.