کد خبر : 61195
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 15:32
-

بازگشت قهرمانی آسیا به ایران نقطه عطف فوتسال ما خواهد شد/ کارنامه ناظم‌الشریعه طلایی شد

بازگشت قهرمانی آسیا به ایران نقطه عطف فوتسال ما خواهد شد/ کارنامه ناظم‌الشریعه طلایی شد

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی‌های بسیار خوب تیم‌ملی در تاشکند ازبکستان نشان داد که فوتسال ما همچنان آقای آسیا است و فاصله خوبی با سایر رقبای خود دارد. وی افزود: حفظ این روند تا جام‌جهانی با برگزاری لیگی پویا و قدرتمند قطعا به نتایج

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی‌های بسیار خوب تیم‌ملی در تاشکند ازبکستان نشان داد که فوتسال ما همچنان آقای آسیا است و فاصله خوبی با سایر رقبای خود دارد.
وی افزود: حفظ این روند تا جام‌جهانی با برگزاری لیگی پویا و قدرتمند قطعا به نتایج خیره‌کننده ایران در کلمبیا منجر خواهد شد که می‌تواند این بار قدرت فوتسال ما را در عرصه جهانی به رخ بکشد.
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد با تبریک این قهرمانی به ناظم الشریعه و بازیکنانش متذکر شد: قطعا با این نتیجه کارنامه آقای ناظم‌الشریعه هم در سال اول سرمربیگری ایشان طلایی شد که انشاالله این موفقیت‌ها در ادامه نیز منجر به بالا رفتن روز افزون فوتسال ایران در سطح جهان شود.
نعمتی در خاتمه به بازی فینال ایران و ازبکستان اشاره کرده و خاطرنشان کرد: شاید استرس نباختن در فینال باعث شد تا عملکرد بازیکنان به یکباره تفاوت کند والا تیم‌ملی ما نبض بازی را در اختیار داشت و هر لحظه اراده کرد به دروازه ازبکستان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.