کد خبر : 61192
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 13:24
-

طیبی:پیشنهادهایی از اروپا دارم / همدلی بازیکنان و کادر فنی، بهترین ویژگی تیم بود

طیبی:پیشنهادهایی از اروپا دارم / همدلی بازیکنان و کادر فنی، بهترین ویژگی تیم بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا پس از دو دوره ناکامی اظهار کرد: تنها هدف ما قهرمانی در آسیا و شاد کردن دل مردم ایران بود. بازی‌ها را بسیار خوب آغاز کردیم و رفته رفته به ثبات رسیدیم و بار دیگر می‌خواستیم به قدرت اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا پس از دو دوره ناکامی اظهار کرد: تنها هدف ما قهرمانی در آسیا و شاد کردن دل مردم ایران بود. بازی‌ها را بسیار خوب آغاز کردیم و رفته رفته به ثبات رسیدیم و بار دیگر می‌خواستیم به قدرت اول آسیا تبدیل شویم و حرف‌مان را در این مسابقه‌ها به گوش تمام تیم‌های آسیا برسانیم.

او درباره ویژگی بارز این تیم در این دوره از جام ملت‌ها به نسبت دو دوره گذشته نیز گفت: در دو دوره گذشته که نایب قهرمان شدیم، هیچ مشکلی نداشتیم و فقط روی اتفاقات شکست خوردیم. در سال ۲۰۱۲ در حالی که از تایلند جلو بودیم، روی چند ضربه شکست خوردیم و در سال ۲۰۱۴ هم در دیدار پایانی در ضربات پنالتی مقابل ژاپن بازی را واگذار کردیم. همواره قدرت اول آسیا بودیم و هیچ شکی در این موضوع نیست.

بهترین گلزن تیم ملی فوتسال در این رقابت‌ها گفت: همدلی کادر فنی و بازیکنان، بهترین ویژگی تیم ملی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل‌های مهمی را در این رقابت‌ها به ثمر برسانم. البته این گل‌ها روی تلاش همه بازیکنان به ثمر رسید و من در جلوترین قسمت زمین ضربه پایانی را می‌زدم.

طیبی درباره جام جهانی فوتسال در شهریورماه سال ۹۵ نیز تاکید کرد: شک نکنید برای موفقیت در این رقابت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم. این رقابت‌ها با آسیا فرق دارد و تیم‌های قدرتمندی در مسابقه‌ها شرکت می‌کنند. اگر می‌خواهیم جزو چهار تیم برتر جام جهانی شویم، باید با تدارکات مناسب‌تری راهی مسابقه‌ها شویم.

او همچنین درباره اینکه پیش از این گفته شد امکان دارد لیگ برتر فوتسال ایران ۹ ماه تعطیل شود نیز گفت: در جایگاهی نیستم که در این‌باره صحبت کنم اما به عنوان یک فوتسالیست، اینکه ۹ ماه خارج از گود باشم، برای من سخت است. در تمامی لیگ‌های معتبر دنیا نهایتا دو یا سه ماه میان مسابقه‌ها فاصله وجود دارد. در سالی که قرار است جام جهانی برگزار شود باید همه بازیکنان در آمادگی کامل حضور داشته باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال همچنین درباره پیشنهادهایش از تیم‌های باشگاهی نیز گفت: چند پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های ایرانی و اروپایی دارم و همواره سعی می‌کنم با مشورت درست بهترین انتخاب را انجام دهم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.