کد خبر : 61188
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 13:21
-

ناظم‌الشریعه: هنوز نمی‌دانیم در جام جهانی چه هدفی داریم/ من هم نمی‌گویم لیگ ۹ماه تعطیل شود

ناظم‌الشریعه: هنوز نمی‌دانیم در جام جهانی چه هدفی داریم/ من هم نمی‌گویم لیگ ۹ماه تعطیل شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از روزی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم برنامه‌ریزی‌هایم را برای موفقیت تیم ملی در آسیا انجام دادم. ایجاد حس وفاق و دوستی نخستین هدف من در تیم ملی بود و سعی داشتم چرخه دعوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از روزی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم برنامه‌ریزی‌هایم را برای موفقیت تیم ملی در آسیا انجام دادم. ایجاد حس وفاق و دوستی نخستین هدف من در تیم ملی بود و سعی داشتم چرخه دعوت بازیکنان محدود به تیم ملی را گسترش دهم. می‌خواستیم تغییری در رویه انتخاب بازیکنان بدهیم.

او اضافه کرد: تغییر تاکتیک در نحوه حمله بازیکنان تیم ملی از دیگر برنامه‌های ما بود. می‌خواستیم بازی‌های بیشتری را انجام دهیم و در مقطع زمان بسیار کوتاه بهترین نتیجه را بگیریم اما برای موفقیت در جام جهانی با این برنامه‌ریزی موفق نمی‌شویم. باید تدارکات و حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ریزی‌هایش برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا را انجام داده است؟، تاکید کرد: من برنامه‌ریزی‌هایم را انجام داده‌ام اما فدراسیون تصمیم نهایی را می‌گیرد. در اولین جلسه در این باره گفت‌وگو خواهیم کرد و اهداف‌مان را مشخص می‌کنیم. باید بدانم که برای چه هدفی به جام جهانی می‌رویم. آیا فقط برای صعود از گروه‌مان به این مسابقه‌ها می‌رویم یا اینکه قصد داریم در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشیم. با توجه به هدفی که در نظر داریم، باید برنامه‌ریزی کنیم.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه گفته می‌شود تیم ملی ایران با تیم ملی ایتالیا دیدار خواهد کرد اظهار کرد: بحث بازی با ایتالیا چیز دیگری است. آن‌ها یک تورنمنت زیر ۱۸ سال بانوان و آقایان را برگزار خواهند کرد و از ما خواسته‌اند تیم‌های ملی‌مان را اعزام کنیم. ما هم تدارکات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و در ماه‌های آینده تیم ملی جوانان‌مان هم آماده می‌شود. از برنامه‌ریزی‌ها جلوتر هستیم و تا به حال ۶ مرحله استعدادیابی را انجام داده‌ایم که ۴ مرحله از آن باقی مانده است. باید هرچه سریع‌تر مربی تیم‌های ملی جوانان را هم انتخاب کنیم.

او درباره اعتراض برخی از بازیکنان و مربیان به تعطیلی ۹ ماهه لیگ برتر نیز تاکید کرد: ما هم نمی‌گوییم لیگ‌مان ۹ ماه تعطیل شود. اگر قرار است تیم ملی در جام جهانی موفق شود باید برنامه‌ریزی‌هایمان را هرچه سریع‌تر آغاز کنیم. من می‌گویم لیگ را از خردادماه آغاز کنیم تا برای جام جهانی هم زمان کافی داشته باشیم. حتی می‌توان این برنامه را از اردیبهشت ماه اجرا کرد نه اینکه لیگ را در مرداد آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره پاداش ملی‌پوشان پس از قهرمانی در آسیا نیز تصریح کرد: در جریان تفاوت پاداش تیم ملی فوتسال و فوتبال نیستم اما قرار شد که پاداشی را به ملی‌پوشان بدهند اما هنوز خبری نشده است.

ناظم‌الشریعه درباره ماجرای چمدان‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی نیز با خنده اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم اما چمدان بسیار خوبی گیر من آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.