کد خبر : 61273
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 15:27
-

طاهری:همدلی و رفاقت در تیم ملی از زمان خسوس بیشتر شده است/به سکوهای جهانی فکر می کنیم

طاهری:همدلی و رفاقت در تیم ملی از زمان خسوس بیشتر شده است/به سکوهای جهانی فکر می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم بعد از ۶ سال، جام قهرمانی را به ایران برگردانیم و به دو دوره ناکامی خاتمه بدهیم. نقطه عطف تیم ملی همدلی و رفاقتی بود که در تیم ملی حاکم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم بعد از ۶ سال، جام قهرمانی را به ایران برگردانیم و به دو دوره ناکامی خاتمه بدهیم. نقطه عطف تیم ملی همدلی و رفاقتی بود که در تیم ملی حاکم بود. این موضوع توانست به ما کمک زیادی کند تا به قهرمانی برسیم.

وی درباره اینکه آیا این همدلی در زمان سرمربیگری «خسوس کاندلاس» در تیم ملی وجود نداشت؟ تصریح کرد: آن زمان همدلی به این اندازه نبود. الان تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی با هم تعامل خوبی دارند و در واقع با یکدیگر رفیق هستند. بازی کردن در این تیم ملی لذت بخش شده است و ان شاءالله که در جام جهانی هم بتوانیم موفق باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی می‌تواند به یکی از عناوین اول تا سوم جهان دست یابد؟ خاطرنشان کرد: صد درصد ما به سکوی جهانی فکر می‌کنیم ولی باید امکاناتش هم فراهم شود. مهمترین نیاز تیم ملی در حال حاضر این است که امکانات بیشتری در اختیارمان بگذارند و کمک کنند تا راه تیم ملی برای رسیدن به این هدف هموارتر شود.

طاهری در پایان درباره وضعیتش برای فصل آینده هم گفت: فعلا که چیزی مشخص نیست. حتی هنوز معلوم نیست لیگ برتر از چه زمانی آغاز می‌شود. باید منتظر ماند و دید که در ماه‌های بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.