کد خبر : 61322
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 11:19
-

برای جام‌جهانی شمسایی سرمربی تیم‌ملی شود!

برای جام‌جهانی شمسایی سرمربی تیم‌ملی شود!
سرمربی پیشین تیم‌ملی در موضعی متفاوت نسبت به ناظم الشریعه که به تازگی قهرمانی آسیا را بدست آورده مدعی شد برای جام‌جهانی باید یک فرد با تجربه به نیمکت تیم‌ملی اضافه شود که این فرد شمسایی است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد حضورش در کشور میانمار اظهار داشت: یک دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور ۱۵ مربی میانماری و یک مربی تایلندی در میانمار برگزار شد که من به عنوان مدرس در این کلاس‌ تدریس می‌کردم.

وی ادامه داد: تیم ملی میانمار یک سرمربی ایرانی به نام سعید خدا رحمی دارد که در ۴ سال حضورش در این کشور فوتسال آنها را متحول کرده. فکر می‌کنم راهی که ویتنام رفت و در نهایت به جام جهانی رسید، میانمار هم طی می‌کند. رئیس فدراسیون فوتبال میانمار از نظر مالی آدم قدرتمندی است که به فوتبال این کشور خدمت می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد قهرمانی شاگردان ناظم‌الشریعه در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این قهرمانی مبارک باشد اما آنهایی که بازی فینال را دیده‌اند احساس خطر کرده‌اند. ما برای اولین بار بود که با ژاپن و تایلند بازی نکردیم. باید از ویتنام تشکر کرد که باعث شد از چنگ ژاپن فرار کردیم.

شمس افزود: بردن تیم‌های ضعیف که کاری ندارد ما باید در بازی با تیم‌های قدرتمند مثل ازبکستان خودمان را نشان بدهیم. همین تیمی که به قول آقایان با ۸ هزار تماشاگر به ما ۲-۱ باخت در سال ۲۰۱۰ با همین تماشاگر ۸-۳ مغلوب ایران شد. در مجموع به نظر من برای جام جهانی باید یک فرد با تجربه به نیمکت تیم ملی اضافه شود.

وی تصریح کرد: شمسایی با توجه به تجربه‌ای که در جام جهانی دارد و وضعیت این مسابقات را درک کرده می‌تواند به عنوان سرمربی تیم ملی موفق باشد. البته از کادر فعلی علی صانعی و محمد هاشم‌زاده هم تجربه جام جهانی را دارند اما بقیه در کوران این مسابقات سطح بالا نمی‌توانند به ایران کمک کنند.

گفتنی است چندی پیش حسین شمس در مصاحبه ای با تمجید از عملکرد ناظم‌الشریعه و صانعی در کادر فنی تیم‌ملی، تیم ناظم‌الشریعه را بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران خطاب کرده بود.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهران دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

بابا تو خسته نشدی اینقدر برای تیم ملی حاشیه درست میکنی ؟؟؟ سال ۲۰۱۰ هم که تو با این ازبکستان ۲-۰ عقب بودی که اخراج شدی!!!! خدا پدر اون علی صاتعی رو بیامرزه که تیم برنده درآورد وگرنه تو خودت تیم رو بیچاره کرده بودی بابا دست از این حاشیه سازی بردار خجالت داره با این سن سالت!!

نام ... دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

واقعأ باعث تأسفه اگه کإرهایی ک تو أصفهان کردیو بگیم ک دیگه…….

نام... سه شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۱۷

حسین شمس تو در یک سال گذشته یک کتاب در مورد عدم لیاقت شمسایی برای مربیگری تیم ملی مصاحبه کردی تا خودت مربی تیم ملی بشی!!حالا که خودت رو برای مربیگری تیم ملی رد کردن حالا داری از شمسایی تعریف میکنی؟؟؟!!!!!! اونم تو؟؟!!!!!!!!!!!!!!!واقعا مردم دیگه تو رو خوب شناختن حنات برای مردم دیگه رنگی نداره برو همون لیگ یک مربیگری کن حد تو همون جاست تیم ملی جای انسان های با اخلاق هست!

ساوچي سه شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس…
این آقا رو هر جوری بندازیش بالا چهار دست و پا میاد پایین…
چوب خدا صدانداره…اون از تیم شنسای ساوه که همش سنگ اندازی میکردی تو مسیر موفقیت هاش حالا نوبت تیم ملی هستش…شرم کن …

سیاوشی چهارشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۴

حسین شمس معلومه خیلی ناراحتی تیم ملی با سر مربی شهرستانی قهرمان آسیا شده انشاالله به کوری چشم دشمن جام جهانی هم اگه شما بذارید وهی سنگ ندازید دست پر بر میگرده
آقا برو به زندگیت برس.اینقد نظرتون بد نباشه نسبت به مربی هایی که نمی تونید ببینید یه سر و گردن از شما افتادن جلو

یک فوتسالی جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۵:۳۶

سلام..
آقای شمس اون ازبکستانه سال ۲۰۰۳ رو با الان داری مقایسه میکنی، یکم فکرکنی بعد حرف بزنی بد نیست، قصد توهین ندارم، شما هم به اندازه کافی زحمت خودتو کشیدی برای فوتسال ایران، ولی درست نیست حاشیه سازی کنی درمورد تیم ملی، خدا به دادت برسه با این همه حق و ناسی که نسبت به خیلیا به گردنت هست، خودتو اصلاح کن آقای شمس…

یه فوتسالی جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۵:۳۸

سال ۲۰۱۰،به اشتباه ۲۰۰۳ تایپ شده، پوزش