کد خبر : 61299
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 12:02
-

تقی زاده:قراردادم با گیتی پسند به پایان رسیده است/برای بازگشت به قم شرایط خاص خود را خواهم داشت

تقی زاده:قراردادم با گیتی پسند به پایان رسیده است/برای بازگشت به قم شرایط خاص خود را خواهم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن قمی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازیکن آزاد هستم گفت: هنوز با باشگاه یاسین پیشروی قم مذاکره‌ای نداشته‌ام. سعید تقی‌زاده اظهار داشت: در پایان فصل اخیر لیگ بر‌تر فوتسال، قراردادم با باشگاه گیتی پسند اصفهان به پایان رسید و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن قمی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازیکن آزاد هستم گفت: هنوز با باشگاه یاسین پیشروی قم مذاکره‌ای نداشته‌ام.
سعید تقی‌زاده اظهار داشت: در پایان فصل اخیر لیگ بر‌تر فوتسال، قراردادم با باشگاه گیتی پسند اصفهان به پایان رسید و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و می‌توانم به باشگاه دلخواهم ملحق شوم.

وی افزود: صحبت‌هایی مبنی بر جدایی من از گیتی پسند در نیم فصل لیگ گذشته مطرح شد و در آن مقطع قصد جدایی از گیتی پسند را داشتم که باشگاه با جدایی من مخالفت کرد و به همین دلیل تا پایان فصل در خدمت گیتی پسند بودم.

بازیکن قمی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در آن زمان باشگاه یاسین پیشروی قم با من مذاکراتی داشت و هم این باشگاه و هم خود من، مایل به همکاری بودیم با این حال شرایط برای انتقال من به یاسین پیشرو فراهم نشد.

تقی‌زاده درباره علاقمندی یاسین پیشرو به بازگرداندن بازیکنان بومی شاغل در سایر تیم‌ها بیان داشت: در حال حاضر پیشنهادی از سوی باشگاه یاسین پیشرو به دست من نرسیده و هنوز با باشگاه یاسین پیشروی قم مذاکره‌ای نداشته‌ام.

وی عنوان کرد: نمی‌توانم علاقمندی خود را نسبت به بازگشت به قم و حضور در ترکیب تیم لیگ برتری شهر خود پنهان کنم اما در صورتی که بخواهم به قم بازگردم شرایط خاص خود را خواهم داشت.

بازیکن قمی گیتی پسند تصریح کرد: می‌خواهم فصل آینده در تیمی بازی کنم که مدعی جدی قهرمانی باشد و این، موضوع مهمی برای من است و اگر یاسین پیشرو نیز تیمش را برای قهرمانی ببندد و به جذب من تمایل داشته باشد به طور جدی به یاسین فکر می‌کنم.

تقی‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و عدم حضورش در ترکیب تیم ملی گفت: تلاش خود را برای همراهی تیم ملی انجام دادم و به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و بار دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش خواهم کرد و موفقیت تیم ملی در ازبکستان برای همه ما یک افتخار بزرگ است و به تک تک اعضای تیم ملی و کادر فنی تبریک می‌گویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

سعید جون داداش قدمت روی چشم شما باشین تیم میره واس قهمانی و گرنه ک نمیشه ♥ برگرررررررررررررد ♥