کد خبر : 61329
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 12:10
-

حاجتی: برای آغاز لیگ برتر فوتسال بی طرف بودیم/ تابع جمع هستیم

حاجتی: برای آغاز لیگ برتر فوتسال بی طرف بودیم/ تابع جمع هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی درباره جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال با اعضای هیات رئیسه قبل از جام ملت‌های آسیا برای تعیین زمان شروع لیگ برتر، گفت: من در آن جلسه حضور داشتم و نظرم بی طرف بود. در آن جلسه گفتم که نمی‌توانم خودم را ببینم ولی نسبت به دیگران بی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی درباره جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال با اعضای هیات رئیسه قبل از جام ملت‌های آسیا برای تعیین زمان شروع لیگ برتر، گفت: من در آن جلسه حضور داشتم و نظرم بی طرف بود. در آن جلسه گفتم که نمی‌توانم خودم را ببینم ولی نسبت به دیگران بی توجه باشم. به عنوان مدیرعامل باشگاه ملی حفاری باید بگویم بودجه ما از خرداد یا تیرماه آماده است و برایمان فرقی ندارد مسابقات از خرداد شروع شود و یا مهرماه.

وی افزود: من از هجمه‌ای که دوستان در مخالفت با مصوبه این جلسه ایجاد کردند، ناراحتم. بعد از آنکه اعلام شد قرار است مسابقات در مهرماه آغاز شود، همه به همدیگر پریدند در حالی که نتیجه آن جلسه وحی منزل نبود و می‌شد راجع به آن صحبت کرد و تجدید نظر داشت.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری یادآور شد: مگر لیگ برتر هر سال از مردادماه آغاز نمی‌شد؟ خب امسال دو ماه تعویق در مسابقات ایجاد می‌شد و مشکلی هم نبود. در هر صورت اگر باز هم نظری هست، می‌توان آنرا اِعمال کرد. برای ما به عنوان یک باشگاه دولتی فرقی نمی‌کند که مسابقات در خرداد شروع شود یا مهرماه و تابع جمع هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.