کد خبر : 61337
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 14:14
-

ناظم‌الشریعه: ارزش قهرمانی تیم‌ملی کاسته شدنی نیست/ هنوز برخی تغییر قدرت فوتسال در آسیا را باور نکرده‌اند

ناظم‌الشریعه: ارزش قهرمانی تیم‌ملی کاسته شدنی نیست/ هنوز برخی تغییر قدرت فوتسال در آسیا را باور نکرده‌اند
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: هنوز عرق بازیکنانم خشک نشده برخی دنبال لوث کردن قهرمانی ما هستند در حالی که ارزش قهرمانی این تیم باغیرت در آسیا کاسته شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی و یک گروه خوب و کامل توانستیم با قدرت در آسیا ظاهر شویم و با تمرکز کاپ قهرمانی‌ای را که تیم‌ملی شایسته ما دو دوره از آن دور مانده بود را در دست بگیریم. تیم ما یک تیم‌ملی کامل بود و انشاالله که با تقویت بیشتر مهیای درخشش در جام‌جهانی شود.

وی افزود: بازیکنانی در این رقابت‌ها داشتم که با عشق به پیراهن کشورشان بازی کردند و اینکه چه کسی کاپیتان باشد و چه کسی گل بزند و … مهم نبود که اوج آن اصرار کشاورز به دادن بازوبند به محمد طاهری در رختکن بازی با قرقیزستان بود در حالی که می‌توانست این کار را نکند. ما با چنین نفراتی قهرمان آسیا شدیم که باید برای شخصیت فنی و اخلاقی آن‌ها ایستاد و کف زد. به گواه تمام کسانی که تیم ما را می شناسند بی‌حاشیه ترین و همدل‌ترین تیم تاریخ فوتسال ایران را داریم.

سرمربی تیم‌ملی در واکنش به برخی اظهارنظرها در خصوص پرگل نبودن دیدار فینال ایران و ازبکستان متذکر شد: همه می‌دانند که جریان فینال همیشه متفاوت است و حتی مربیان تیم هم که سابقه بازی در فینال ۲۰۱۰ تاشکند را داشتند برای بازیکنان تعریف کردند که در ابتدای آن بازی هم دو گل دریافت کرده و حتی سرمربی تیم هم اخراج شد. ما در فینال۲۰۱۶ هم موقعیت‌های صددرصد فراوانی را از دست دادیم بنابراین اینکه بیاییم بگوییم چرا در فینال ۱۳گل نزدیم بحثی احساسی است تا فنی. مردم خود بهترین قاضی هستند.

وی ادامه داد: این قیاس کردن‌ها را زمانی که ما همین چند ماه قبل در خاک برزیل و در حضور ۱۰هزار تماشاگر برزیلی در فینال گرندپری که فقط با یک اختلاف و با نتیجه ۴ بر ۳ به برزیل باختیم را جایی ندیدیم در صورتی که همه مشاهده کردند در آن بازی اگر فقط چند دقیقه دیگر بازی ادامه داشت چه اتفاقی می‌توانست در نتیجه رخ دهد. بنابراین ارزش کار شیربچه‌های تیم‌ملی را نباید با قیاس‌ها پایین آورد. این تیم هم دل و یکدست است و نمی‌توان آن را خراب کرد.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه بازیکنانش انتظار دیدار با ژاپن را می‌کشیدند، متذکر شد: ما در این بازی‌ها تمایل زیادی به بازی با عربستان و ژاپن داشتیم که در یکی بدشانسی و در دیگری هم تغییر قدرت در فوتسال آسیا این فرصت را از بازیکنان ما گرفت. ژاپن تغییر قدرت در فوتسال آسیا را باور نکرده بود همچنان که برخی در داخل نیز به رغم تجربیات اخیر آسیایی خود گویا هنوز آن را باور نکرده‌اند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با تقدیر از حمایت رسانه‌ها از تیم‌ملی یادآور شد: به نظر من اخلاق و بی‌حاشیه بودن این تیم باعث استقبال رسانه‌ها و علی الخصوص رسانه ملی از آن شد که با حفظ و ارتقاء آن انشاالله بتوانیم با نتایج در خور بار دیگر سهمی ناچیز در شادی‌های مردم عزیز و دوست داشتنی ایران داشته باشیم. این تیم‌ملی شخصیت بالایی دارد که همه به آن اذعان دارند.

وی در در خاتمه به برنامه‌های خود برای جام‌جهانی کلمبیا اشاره کرد و گفت: بر اساس شرایط و امکاناتی که در اختیارمان قرار گیرد هدفگذاری خواهیم کرد و اگر شرایط مهیا شود با قاطعیت می‌گویم که تیم‌ملی ما پتانسیل این را دارد که به حسرت ۲۴ساله خود برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی پایان دهد چون کادرفنی بی‌حاشیه و با تجربه را به همراه بازیکنان و گروهی متبحر را در کنار خود داریم که اگر امکانات مهیا شود حتی می‌تواند فینالیست جام‌جهانی شود.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

اقا همه میدونن شما سرور حسین شمس هستی