کد خبر : 61396
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 21:23
-

درخواست مالک زاگرس از شمس و پهلوان برای ترک زودهنگام جایگاه!

درخواست مالک زاگرس از شمس و پهلوان برای ترک زودهنگام جایگاه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم زاگرس در دیداری حساس میزبان دانشگاه آزاد تهران بود که سه امتیاز آن می‌توانست صعود این تیم به لیگ‌برتر را قطعی کند اما این اتفاق نیفتاد تا تماشاگران تیفوسی اهواز به شدت عصبانی شوند. در این دیدار پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم زاگرس در دیداری حساس میزبان دانشگاه آزاد تهران بود که سه امتیاز آن می‌توانست صعود این تیم به لیگ‌برتر را قطعی کند اما این اتفاق نیفتاد تا تماشاگران تیفوسی اهواز به شدت عصبانی شوند.

در این دیدار پس از عقب افتادن زاگرس از دانشگاه آزاد حدود ۵۰۰ هوادار دو آتشه اهوازی شروع به ناسزاگویی به تیم حریف کردند تا در فاصله ۵دقیقه به پایان و نگرانی مسئولان اهوازی از هر گونه اتفاق بعدی، از حسین شمس مدیر فنی و پهلوان از مسئولان دانشگاه آزاد خواسته شود جایگاه را ترک کرده و به رختکن تیم خود بروند.

حسین شمس با تایید این خبر به Fut5al گفت: خدا را شکر مشکلی پیش نیامد و ماجرا تنها به تحمل شنیدن ناسزاهای تماشاگران ختم شد. برای ما مهم کسب نتیجه بازی بود که با همت بازیکنان به آن دست پیدا کردیم.

گفتنی است دانشگاه آزاد در روز دوشنبه هفته آینده برابر کشاورز قزوین که سقوطش به لیگ۲ بسیار قریب‌الوقوع است به میدان می‌رود که در صورت کسب تساوی نیز شانس صعود به پلی‌آف را خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.