کد خبر : 61379
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 9:43
-

دیدارهای تدارکاتی با غول ها ،اردو در اسپانیا، تعویض کف پوش کمپ و اسپانسر اختصاصی

دیدارهای تدارکاتی با غول ها ،اردو در اسپانیا، تعویض کف پوش کمپ و اسپانسر اختصاصی
سیدمحمد ناظم الشریعه از درخواست هایش در راه آمادگی جام جهانی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی گفت: مهمترین نیاز ما برای جام جهانی بازی‌های تدارکاتی قوی است. در برنامه من، برگزاری یک تورنمنت سطح بالا در کشور ایران با حضور کشورهای قدرتمند دیده شده است؛ بازی با کشورهایی مثل ایتالیا، برزیل و اسپانیا که در راه جام جهانی می ‌تواند کمک زیادی به ما کند. البته اگر این تیم‌ها نشد، می‌توانیم با کشورهایی مثل روسیه و آرژانتین هم بازی کنیم. من از کمیته فوتسال خواسته‌ام زمینه برگزاری این تورنمنت را فراهم کنند.

وی افزود: همچنین قصد داریم در تیرماه یک اردوی ۱۰ روزه در کشور اسپانیا برگزار کنیم. این اردو هم می‌تواند تیم ملی را به اوج آمادگی برساند. همه شاهد بودند که بازی با تیم‌های روسیه، ایتالیا و حضور در مسابقات گرندپریکس برزیل چه کمک بزرگی به تیم ملی کرد تا در جام ملتها موفق باشد. در صورتی که بتوانیم مجددا با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، می‌توانیم در جام جهانی هم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره دیگر خواسته‌هایش هم گفت: من از آقای افتخاری خواستم تا نسبت به تعویض کفپوش سالن کمپ تیم ملی اقدام کند. ما نیاز به کفپوش استاندارد داریم تا در مسابقات جام جهانی به مشکل نخوریم. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال باید اسپانسری جدا از فوتبال داشته باشد. ما الان در فوتسال دنیا یک برند هستیم و قطعا می‌توانیم قراردادهای بهتر و جداگانه‌ای نسبت به فوتبال ببندیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر می‌کنید با درخواست‌هایتان موافقت شود؟» گفت: آقای افتخاری گفت که باید با رئیس فدراسیون فوتبال در اینباره صحبت کند و نظر علی کفاشیان را جویا شود و بعد از آن به من اطلاع بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط ایران چهارشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

چرا این فوتبال و فدراسیونش همش جلوی پیشرفت فوتسال رو میگیره