کد خبر : 61456
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 21:59
دسته‌بندی نشده
-

پیام تسلیت باشگاه مس به مناسبت شهادت سردار الماسی

پیام تسلیت باشگاه مس به مناسبت شهادت سردار الماسی
مدیران و کارکنان باشگاه و مربیان و بازیکنان تیم های فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در پیام هایی جداگانه عروج عارفانه و ملکوتی سردار رشید اسلام ، شهید حاج صفر علی الماسی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون شهید حاج صفرعلی الماسی صبح امروز پس از سال ها تحمل درد و رنج دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معشوق شتافت.
سردار شهید حاج صفر علی الماسی پدر بزرگ مهندس جابر الماسی مدیر تیم های قهرمانی و پدر بزرگ همسر مهندس نجفی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون می باشد.
شهید الماسی جانباز قطع نخاعی و شهید زنده تبریز و آذربایجان بود و چند سال قبل به عنوان یکی از چهره های ماندگار تبریز در حوزه ایثار و شهادت مورد تجلیل قرار گرفته بود.
در پیام تسلیت کارکنان و مربیان و بازیکنان باشگاه مس نیز خطاب به مهندس الماسی و مهندس نجفی آمده است:شهادت بالاترین فیض الهی و هدیه خداوند به خاصان و مقربین درگاه احدیت است ، خاصانی که عند ربهم یرزقونند و چه سعادتی بالاتر و والاتر از این جایگاه برای شهدای تاریخ اسلام به ویژه شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس ایران اسلامی.
در این پیام همچنین برای شردار شهید حاج صفر علی الماسی ، علو درجات و برای خانواده معزا صبر جمیل از درگاه احدیت مسئلت شده است.
گفتنی است پیکر مطهر شهید حاج صفر علی الماسی فردا بعد از اقامه نماز جمعه تبریز روی دوش مردم شهید پرور و ولایی تبریز تشییع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.