کد خبر : 61434
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 - 12:22
-

دبیری:تاسیسات، بانوان و آقایان اقتدار فوتسال ایران را به نمایش گذاشتند/نخستین درخشش ورزشهای تیمی از آن فوتسال بود

دبیری:تاسیسات، بانوان و آقایان اقتدار فوتسال ایران را به نمایش گذاشتند/نخستین درخشش ورزشهای تیمی از آن فوتسال بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: سال ۹۴ سال شکوفایی مجدد فوتسال ایران در آسیا بود و پرچم ایران بار دیگر در این رشته برافراشته شد. وی گفت: چند سالی بود که فوتسال ایران در آسیا به دلایلی موفق نبود، اما امسال تیم تاسیسات در مسابقات باشگاه های آسیا قهرمانی را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: سال ۹۴ سال شکوفایی مجدد فوتسال ایران در آسیا بود و پرچم ایران بار دیگر در این رشته برافراشته شد.

وی گفت: چند سالی بود که فوتسال ایران در آسیا به دلایلی موفق نبود، اما امسال تیم تاسیسات در مسابقات باشگاه های آسیا قهرمانی را به ارمغان آورده و تیم‌های مردان و زنان ایران نیز قهرمان فوتسال آسیا شدند تا بار دیگر ایران مقتدارانه در صدر آسیا قرار گیرد.

فرزین دبیری گفت: قهرمانی تیم مردان در فوتسال آسیا با اعتماد به مربیان ایرانی بسیار ارزشمند بود و قهرمانی خانم‌ها در فوتسال آسیا برای نخستین‌ بار نیز موفقیت با ارزشی بود که می‌تواند پیش زمینه پیروزی‌های بزرگتری باشد.

وی تصریح کرد: در بخش برگزاری لیگ برتر شاهد انجام مسابقات با نظم و ترتیب خاصی بودیم و که جا دارد از آرش جابری دبیری کمیته فوتسال از این بابت تشکر کرد و امیدوارم تقویم سالیانه فوتسال در سال های آتی نیز با نظم برگزار شود.

مدیر تیم فوتسال دبیری تبریز عنوان کرد: نخستین درخشش ورزش‌های تیمی ایران در مسابقات جهانی به فوتسال مربوط می‌شود و این رشته در سال‌های اخیر در سایه والیبال قرار گرفته است و امیدوارم با تلاش و وحدت تمامی عوامل حاضر در فوتسال شاهد درخشش تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی بوده و بازگشت فوتسال را به جایگاه گذشته خود را به دنبال داشته باشد.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.