کد خبر : 61525
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 10:24
-

برای قهرمانی به کرواسی می‌رویم/ پنجشنبه با منتخب لیگ‌برتری‌های تبریز دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم

برای قهرمانی به کرواسی می‌رویم/ پنجشنبه با منتخب لیگ‌برتری‌های تبریز دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم

مربی تیم فوتسال آذربایجان شرقی نماینده ایران در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با برگزاری اردوهای منظم ترکیبی از بهترین‌ها را در کنار هم حفظ کرده‌ایم و انشاالله با دعای خیر مردم آذربایجان به نمایندگی از کشور عزیزمان به مسابقات جهانی خواهیم رفت. یاشار مطلب‌زاده با بیان اینکه

مربی تیم فوتسال آذربایجان شرقی نماینده ایران در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با برگزاری اردوهای منظم ترکیبی از بهترین‌ها را در کنار هم حفظ کرده‌ایم و انشاالله با دعای خیر مردم آذربایجان به نمایندگی از کشور عزیزمان به مسابقات جهانی خواهیم رفت.

یاشار مطلب‌زاده با بیان اینکه چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم از فردا آغاز می‌شود، متذکر شد: از فردا دوشنبه ۱۷اسفند ماه دوباره استارت خواهیم زد و تا ۲۲ اسفند در شهر تبریز و زیر نظر استاد حسین شمس به تمرینات تاکتیکی ویژه خواهیم پرداخت. حضور آقای شمس به عنوان بزرگتر در تیم ما روحیه تیم را بسیار بالا برده است.

وی همچنین از دو بازی تدارکاتی تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به ترتیب با تیم رستوران شهریار(باشگاه فرهنگی ورزشی کریمی) از تیم‌های لیگ استان آذربایجان شرقی و منتخب لیگ‌برتری‌های تبریز دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا روند تیم را مورد ارزیابی بهتری قرار دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.